خبرهای داغ:
صبح امروز:

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین امروز معرفی شد

با حضور مهمانان کشوری و استانی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معارفه شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۶۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، استاندار قزویندر مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیما مرکز قزوین  طی سخنانی، نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در شفاف سازی و مبارزه با فساد را بسیار مهم خواند. 
عبدالمحمد زاهدی با بیان اینکه نقش رسانه ملی در همه عرصه‌ها در کشور بی بدیل و تاثیرگذار است گفت: در زمان جنگ سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای در جهان، رسانه ملی طلایه دار و فرمانده میدان است.
او اضافه کرد: در این شرایط برای حفظ وحدت و یکپارچگی، باید یک صدای واحد از همه رسانه ها، تریبون ها، محافل و گروه‌ها شنیده شود و آن، در جهت ایجاد، ارتقا و نمایش وحدت است.
استاندار با بیان اینکه نقشی که رسانه ملی و واحد‌های استانی با توجه به اقلیم‌ها و فرهنگ‌های متفاوت در ارتباط با توسعه منطقه‌ای در کشور دارند گفت: رسانه ملی در مراکز استان‌ها از یک طرف به ویژگی‌های درون استانی می‌پردازد و از طرف دیگر رابط اخبار استانی و کشوری است که این مهم در صدا و سیمای تازه تاسیس قزوین، به خوبی نمود دارد.
مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز قزوین نیز در سخنانی با اشاره به ظرفیت های بزرگ فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی این استان، خواستار هماهنگی همه دستگاه ها در معرفی شایسته قزوین شد.
مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز قزوین هم گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی در کنار ظرفیت پویای نسل جوان، می توان از تحریم ها عبور کرد و وظیفه رسانه ملی معرفی و تقویت این ظرفیت هاست.
در این مراسم از خدمات ۴ ساله ابوالفضل معصومی فر مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز قزوین تجلیل و سعید انبارلویی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها