خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین:

هدف همه سلایق سیاسی باید اعتلای نظام باشد

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است که نصیب ما مسئولان شده است پس باید همه تلاش خود را به کار گیریم و در اعطاء و قبول مسئولیت ها باید به اصل شایستگی و توانایی فرد توجه کنیم و نباید به خاطر دوستی ها و همسویی سیاسی شخصی در مسئولیتی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۷۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در دیدار مسئولان قضایی با مردم شریف قزوین که در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) انجام شد، گفت: سلایق متفاوت سیاسی در همه کشورها وجود دارد ولی این تفاوت سلیقه ها و اندیشه ها نباید موجب ایجاد تفرقه شود بلکه هدف همه این سلایق باید دستیابی به اهداف موردنظر و اعتلای حاکمیت باشد.
رییس کل دادگستری استان قزوین در ادامه تصریح کرد: احزاب سیاسی در ایران اعم از اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدال و تدبیر امید همه باید با همه تفاوت اندیشه ای که دارند دست در دست هم دهند و در یک نقطه منطقی به اتفاق نظر برسند و نگذارند این اندیشه های متفاوت سیاسی موجب تفرقه شود بلکه هدف نهایی همه باید اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
مقام ارشد قضایی استان با بیان این مطلب که امروز دشمن در کمین نشسته است، خاطر نشان کرد: دشمنان این نظام امروز دست در دست هم داده اند تا از هر طریقی همچون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی و... به این نظام اسلامی ضربه ای وارد کنند پس ما وقتی اتحاد دشمنان را می بینیم باید در کنار هم و با همدلی جمع شویم و همه اهداف شوم آنان را خنثی کنیم و نه با برخی اعمال خود آب در آسیاب دشمن بریزیم.
حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است که نصیب ما مسئولان شده است پس باید همه تلاش خود را به کار گیریم و در اعطاء و قبول مسئولیت ها باید به اصل شایستگی و توانایی فرد توجه کنیم و نباید به خاطر دوستی ها و همسویی سیاسی شخصی در مسئولیتی قرار گیرد زیرا هدف همه ما باید ارائه بهترین خدمت ها توسط بهترین مسئولان به جامعه باشد.
این مقام قضایی استان به افزایش جرائم و آسیب های اجتماعی در سطوح مختلف جامعه اشاره کرد و بیان داشت: عدم مسئولیت اجتماعی توسط افراد جامعه موجب شده است که نسبت به افزایش جرائم و آسیب های اجتماعی بی تفاوت باشیم و این نبود مسئولیت اجتماعی خود بزرگترین آسیب است.
رییس کل دادگستری قزوین اظهار داشت: معضل طلاق، اعتیاد و ... روبه افزایش است و این زیبنده یک نظام اسلامی نیست و در جهت کاهش همه مخاطرات اجتماعی دستگاه قضایی همه تلاش های خود را به کار گرفته ولی تا زمانی که خود مردم و جامعه نخواهد و به میدان عمل نیاید توفیقی حاصل نخواهد شد که لازم است جامعه را نسبت به عواقب بعدی این افزایش معضلات اجتماعی آگاه کرد و بدانند که این آسیب ها دیر یا زود گریبان گیر همه خواهد شد و مخصوص قشر خاصی از جامعه نیست.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پایان بیان داشت: نقش نهاد ها، تشکل ها و سازمان ها فرهنگی امروز باید پررنگ تر شود و به صورت عملی و با برنامه ریزی دقیق و صحیح و کارشناسی شده به میدان بیایند زیرا امروز می توان با کار فرهنگی از بروز معضلات اجتماعی جلوگیری کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها