خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: ایثار اجتماعی، حلقه مفقوده میان جامعه امروز و سیره و منش شهدا است و خبرنگاران می‌توانند بهترین پل ارتباطی میان افراد جامعه با ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت باشند.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۹۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت روز خبرنگار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز در مراسمی از جمعی از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت این شهرستان تجلیل کرد.

حمید دمیری در این مراسم بیان کرد: آگاهی بخشی افکار عمومی، یکی از مهمترین و ضروری ترین مسائل جامعه امروز محسوب می شود چراکه با شفاف سازی بسیاری از امور از طریق اطلاع رسانی و آگاه ساختن مردم، زمینه بروز فساد در جامعه از بین می رود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری های شهیدان افزود: شهدا و ایثارگران ، شهادت را همچون حیاتی تازه در پیشگاه پروردگار می دیدند و به همین دلیل با تقدیم جان خود در راه خداوند، به بالاترین مقام معنوی و عرفانی دست یافتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز اظهار داشت: شهدا با تاسی از دین مبین اسلام ، فرهنگ عاشورا و الگو گرفتن از زندگی ائمه معصومین(علیهم السلام) ، فرهنگ ایثار را برای ما به ارمغان آوردند و حلقه مفقوده ای که جامعه امروز را به این فرهنگ غنی متصل می کند نیز ایثار اجتماعی است.

دمیری تصریح کرد: ایثار اجتماعی دارای مولفه های فراوانی است و معرفی آن در میان آحاد جامعه برکات زیادی به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان مردم و ایثارگران می توانند به عنوان مروجان فرهنگ ایثار و شهادت عمل کنند و در زمینه شناسایی و ترویج این مولفه ها از طریق رسانه های ارتباط جمعی می توانند گام هایی موثری بردارند و به این وسیله راه شهدا را ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها