خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

برپایی یادواره های شهدا از مظاهر اقتدار انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه استان سمنان در بیست و چهارمین یادواره ۲۸ شهید روستای طزره شهرستان دامغان گفت: یکی از مظاهر اقتدار انقلاب اسلامی ایران برپایی یادواره های شهداست.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۷۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، بیست و چهارمین یادواره ۲۸ شهید روستای طزره شهرستان دامغان با سخنرانی سردار حسن زاده و مداحی حجت الاسلام میرعلی اکبری برگزار شد.

در این یادواره سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان گفت: باید بدانیم امروز که در اوج فشارهای اقتصادی و روانی و تهدیدات متعدد قرار گرفته ایم چگونه باید رفتار کنیم و مردم و مسئولان هر یک چه وظایفی دارند.

وی با اشاره به پیام های این یادواره اظهار داشت: این مردم غیور، بصیر، شجاع، متدین و انقلابی می خواهند با این یادواره ها و حضور هوشمندانه شان در این مجالس بگویند که ما هنوز راه شهدا را مسیر اصلی برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی می دانیم.

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: یکی از مسئولان در جایی گفته بود که چرا اینهمه یادواره در استان برگزار می شود؛ در پاسخ به چنین افرادی باید گفت راه برون رفت از این سختی ها را باید از شهدا آموخت؛ اینکه تا به امروز امت ایران اسلامی در مسیر شهدا ایستادگی کرده اند به دلیل اینکه مسیر شهدا را گم نکرده اند.

وی با تأکید بر اینکه اگر می خواهیم مسیر شهدا را گم نکنیم باید در این مجالس و یادواره ها حضور یابیم، گفت: یادواره شهدا فقط یک مجلس معمولی و یا مراسم ختم نیست؛ بلکه مرور ویژگی های و مسیری است که شهدا برای ما ترسیم کرده اند باید بررسی شود که شهدا در ولایت مداری و مردم داری  چگونه عمل کرده اند

سردار حسن زاده گفت: این یادواره شهدا اگر مسیر شهدا راه برویم و اگر آنچه که آنها در وصیت نامه هایشان به ما گفتند عمل کنیم؛ راه روشن است.

وی بیان داشت: سه عنصر در طول تاریخ هر زمان که وجود داشته و خوب عمل کرده نهضت های اسلامی مسیرش را خوب پیموده است که اولین عنصر آن امامت و رهبری، دوم امت و امام و سومین عنصر شریعت اسلام است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه دشمنان نظام ما رسما اعلام کرده اند که ما نمی گذاریم جشن چهل سالگی انقلاب را بگیرید، اظهار داشت: یکی از مظاهر اقتدار انقلاب اسلامی برپایی یادواره های شهداست.

سردار حسن زاده با تأکید بر اینکه ناکامی شهدا در گرو حرکت در مسیر شهداست، گفت: شما ملت غیور و شجاع و ملتی که از برجستگی های ارزشی برخوردارید ثابت کرده اید که مثل شهدا اعتماد به دشمن کار بیهوده ای است و مرعوب شدن در مقابل دشمن هم کار بیهوده ای است.

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم مدیران ادارات و دستگاههای دولتی و فرماندهی سپاه ناحیه دامغان سرهنگ خوشقدم و نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی دکتر حسن بیگی حضور داشتند.

در انتهای این مراسم نیز از کتاب سنگرهای پرفروغ نوشته رمضان دهقان از اهالی روستای طزره و فلش کارتهای روایت آسمانی و خصلت خوبان که به تلاش حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری از اهالی همین خطه جمع آوری و تدوین شده است رونمایی گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها