خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

نجات 8 نفر طی عملیات‌های آتش‌نشانی همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از نجات هشت نفر طی عملیات‌های انجام شده آتش‌نشانی در 19 مرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۳۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

نجات 8 نفر طی عملیات‌های آتش‌نشانی همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 19 مرداد ماه، 16 عملیات اطفای حریق و هفت عملیات امداد و نجات و سه مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 19 مرداد ماه شهروندان 495 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 26 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 21 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 190 تماس اشتباه و متاسفانه 258 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 16 مورد آتش سوزی شامل دو مورد حریق باغ در بلوار ارم و جاده ملایر، حریق درختان در شهرک بهشتی، دو مورد حریق سطل زباله در بلوار علویان و پیشاهنگی، حریق لاستیک در بلوار علاقبندیان، نشت سوخت خودرو در میدان فردوسی و 9 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان امام حسن (ع)، بلوار غنی زادگان، بلوار فرودگاه، امزاجرد، شهرک اندیشه، بلوار ارم، جاده ملایر، تفریجان و امیرآباد بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین هفت مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی، سه مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی، مهار حیوانات در دره مرادبیگ و عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در رکنی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی یادآور شد: همچنین سه مورد عملیات احتیاط حریق نیز در حوادث تصادف خودرو در روستای سیمین، به صدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک در میدان جهاد و منزل در شهرک مدرس صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: تعداد 8 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات