خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 581 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 23 مرداد ماه شهروندان 581 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 14 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۱۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

برقراری 581 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 23 مرداد ماه، 8 عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات و حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود:  روز 23 مرداد ماه شهروندان 581 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 14 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 17 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 140 تماس اشتباه و متاسفانه 410 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: از عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 8 مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در پشت باغ حکمتی، حریق کنتور برق در تپه حاج عنایت، حریق خودرو در خیابان طالقانی، حریق مخروبه در روستای سرخ آباد، دو مورد حریق خرمن گندم در روستای ایوک و روستای سرخ آباد و 2 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شهرک مدرس و بلوار احمدی روشن بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین 6 مورد عملیات امداد و نجات شامل 3 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک چمران، شهرک فرهنگیان و شهرک مدنی، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار بعثت، نجات افراد محبوس شده در منزل در کلپا و مهار حیوانات در دره مراد بیگ توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: لازم تعداد 6 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات