خبرهای داغ:
معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

استقرار میزخدمت در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در راستای تأمین حقوق شهروندان و تکریم مراجعین میز خدمت در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۴۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

استقرار میزخدمت در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای اجرای بخشنامه ریاست جمهوری و همچنین تأمین حقوق شهروندان، تکریم مراجعین، افزایش رضایت‌مندی و پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات به موقع و سریع و با توجه به مصوبه شورای‌ عالی اداری میز خدمت در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان استقرار یافت.

وی افزود: براساس این بخشنامه و با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با مدیر و دبیر میز خدمت از ابتدای تیرماه در ستاد و تمام واحدهای اجرایی این شرکت میزخدمت مستقر شد.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: همچنین متناسب با تعداد باجه‌های میزخدمت، تعدادی از کارکنان علاقه‌مند، ماهر، پاسخگو و آموزش دیده و مطلع هر واحد برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان به میزخدمت انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: در واحدهای اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به صورت شفاف اطلاعات مورد نیاز مراجعین شامل مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، مدت زمان ارائه خدمت و... مشخص کرده و مسئول پاسخگوی هر خدمت و چگونگی ارتباط با وی را از طریق میز خدمت به اطلاع مراجعین می‌رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات