فرمانده سپاه امام رضا (ع):

مسئولین برای حل مشکلات معیشتی مردم گام‌های اساسی بردارند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: مسئولین در خصوص حل مشکلات معیشتی مردم باید گام‌های اساسی بردارند.
کد خبر: ۹۰۴۵۵۵۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در چهارمین یادواره شهیدبراتعلی جوان و بیست شهید محله با بیان اینکه نمی‌توان مشکلات معیشتی که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را کتمان کرد اظهارداشت: متاسفانه بی تدبیری برخی از مسئولین سبب شده است که این مشکلات بیش از گذشته خود را نشان داده و زندگی مردم را با مشکل روبرو کند.

وی با بیان اینکه در خصوص اعتراضات نسبت به مسائل معیشتی نباید آدرس غلط به مردم داد تاکید کرد: مسئولین باید این مشکلات و دغدغه‌های مردم را بشنوند و در راستای حل آن‌ها گامی اساسی بردارند.

نظری در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمن در پی این است که با استفاده از پسمانده‌های سلطنت طلب و منافق در سطح کشور اقدام به ایجاد ناامنی و آشوب کند تصریح کرد: مردم مومن و ولایتمدار ایران همواره صف خود را از منافقین و دیگر عوامل مزدور جدا کرده و برای بیان مشکلات خود از راه‌های قانونی استفاده میکنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه دولت باید با باز کردن راه ورود جوانان به حوزه اقتصاد سبب ایجاد نقش آفرینی این افراد در فضای اقتصادی کشور شود افزود: حضور جوانان در این عرصه فرصتی است که می‌تواند نقشه‌های دشمن را در حوزه اقتصادی نقش بر آب کند.

نظری همچنین به این موضوع اشاره کرد که دشمن همواره تلاش کرده تا از مشکلات اقتصادی زمینه‌ای برای ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی ایجاد کند و ادامه داد: کشاندن اعتراضات آرام مردم به سمت اغتشاش با استفاده ار مزدوران داخلی نقشه‌ای است که دشمنان در حال اجرای آن هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران نشان از جنگ اقتصادی است که آمریکا در برابر ما آغاز کرده است بیان داشت: ملت ایران در طول چهار دهه که از عمر بابرکت انقلاب می‌گذرد ثابت کرده است که در تمام عرصه‌های نبرد پیروز میدان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه علی رغم برگزاری همایش‌های متعدد در خصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی اقدام و عملی از سوی مسئولین دیده نشده است تاکید کرد: متاسفانه در طول این ۴۰ سال با توجه به تذکرات فراوان امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب مسئولین نتوانسته اند فرهنگ مبارزاتی درستی در جنگ اقتصادی طرح ریزی کرده و به آن عمل کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه کشور باید از اقتصاد تک محصولی و تکیه تنها به نفت عبور کند و این موضوع بار‌ها نیز مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است ادامه داد: آمریکا تمام توان خود را برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی در مبارزات اقتصادی قرار داده است.

نظری به مبارزات محور مقاومت به ویژه مقاومت مردم یمن با وجود تمام دشواری‌ها و تنگنا‌ها اشاره کرد و افزود: مقاومت ایران امروز الگوی بسیاری از کشور‌ها برای ایستادگی در برابر زورگویی‌ها شده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در را دامه با اشاره به اینکه شهدای ما راه خود را آگاهانه انتخاب کرده و قدم در این مسیر گذاشتند بیان داشت: ایجاد و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی هدفی بود که جوانان این مرز و بوم برای رسیده به آن از جان خود نیز دریغ نکردند و امروز ما نیز با جان خود از آن پاسداری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام شهادت مقام والایی است که جز نصیب بندگان خاص خدا نمی‌شود ادامه داد: حضرت امیر المومنین (ع) در دعا‌های خود همواره روزی شهادت را از خداوند طلب می‌کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها