مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر:

پیشنهاد مذاکره ترامپ با ایران بدون پیش‌شرط یک جنگ تبلیغاتی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر بیان داشت: اینکه رئیس جمهور امریکا می‌گوید بدون پیش شرط حاضر است با ایران ملاقات کند جنگ روانی و تبلیغاتی است.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۱۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا چهکندی نژاد در جلسه مجمع بسیج در جمع بسیجیان شهرستان کاشمر در محل حسینیه هیئت رزمندگان اسلام  اظهار داشت: دشمنی حق و باطل دائمی است خداوند در قرآن می‌فرماید دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد بلکه نقشه هایش را عوض می‌کند، یک روز جنگ روانی راه می‌اندازد، یک روز مذاکره و روز دیگر از تهدید نظامی می‌گوید.

وی خاطر نشان کرد: اینکه رئیس جمهور امریکا می‌گوید بدون پیش شرط حاضر است با ایران ملاقات کند جنگ روانی و تبلیغاتی است که صف متحد مسئولین و همه احزاب و مردم به این نتیجه رسیده اند که نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد و باید با باور به توانمندی‌های داخلی و اتکا به نخبگان و جوانان مشکلات را رفع کرد.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر تصریح کرد: همانطور که دیدیم از فردای آن روز کسانی که حرف بعد از خروج آمریکا از برجام را نداشتند دوباره  راه حل مشکلات را مذاکره و گفت‌وگو با آمریکا دانستند.

وی بیان کرد: طبق آیات قرآن،  در مبارزه با دشمن وظیفه مردم استقامت فکری و عملی در مقابل جنگ روانی دشمن است. مومنین آن‌هایی هستند که به خدا و پیامبر(ص) ایمان آوردند و بعد از ایمان دیگر دچار شک و تردید در اصل انقلاب و ادامه آن ندارند و از راهی که رفته اند پشیمان نیستند و در عمل نیز از جان و مال و ارزش‌ها دفاع می‌کنند.

چهکندی نژاد در بخش دیگری از سخنانش گفت: مومنان کسانی هستند که می‌دانند راهی که رفتند درست است و در این راه جان و مال خود را می‌گذارند. ملت ما از نظر جانی امتحان خود را پس داده است. همین ترشیز بزرگ ۱۰۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده است. همچنین در جنگ اقتصادی آنچه مهم است گذشتن از اموال و مادیات و سود‌های زود گذر می‌باشد که سرمایه دار باید سرمایه گذاری کند و نقدینگی را به تولید و اشتغال اختصاص دهد و نباید اجازه بدهد کارخانه‌ها تعطیل و عده‌ای بیکار شوند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن جنگ اقتصادی علیه ما راه اندازی کرده است و آنچه که در بازار از گرانی‌ها و تورم مشاهده می‌کنیم نتیجه این جنگ است که بوسیله پیاده نظام او در داخل دامن زده می‌شود و ما باید این موضوع را بپذیریم. امروزه اگر تاجر‌ها احتکار نکنند و مردم در خریدهایشان دقت کنند دشمن نمی‌تواند لبخند بزند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر در پایان گفت: مسئولین چه در دولت و چه در قوه قضائیه و نمایندگان مردم در مجلس وظیفه دارند با مدیران متخلف، آن‌هایی که فساد کرده اند و آن‌هایی که رانت خورده اند و احتکار کرده اند برخورد کنند و نظارت بر بازار هم داشته باشند و امیدواریم قوه قضاییه با برخورد سریع، قاطع و دقیق مرهمی بر دل مردم این سرزمین بگذارد و متخلفین به اشد مجازات شرعی و قانونی برسند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها