کسب عنوان سومی تیم فوتسال بسیج دانش آموزی درگز در جام فوتسال شهدای دانش‌آموز

تیم فوتسال بسیج دانش آموزی درگز که جهت آماده سازی خود و حضور در مسابقات فوتسال جام شهدای دانش آموز یادواره شهید دانش آموز محمدحسین ذوالفقاری شهرستان آبعلی در استان تهران شرکت کرده بود موفق به کسب عنوان سومی این رقابت‌ها گردید.
کد خبر: ۹۰۴۶۴۹۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سعید اسماعیلیان مدیر تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج درگز با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانش آموز یادواره شهید دانش آموز محمدحسین ذوالفقاری اظهار کرد: تیم ۱۰ نفره دانش آموزان شهرستان درگز به سرپرستی محمد رضا پازوکی و مربی گری غلام رضا حق پور پس از کسب عنوان قهرمانی در استان مرداد ماه سال جاری عازم پایتخت شد و در نهایت به مقام سومی این دوره از مسابقات نایل شد.

هادی گله دار مسئول بسیج دانش آموزی سپاه درگز با اشاره به اینکه جام شهدا هر ساله برای بزرگداشت یکی از شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود، گفت: یکی از اهداف برگزاری این گونه مسابقات علاوه بر افزایش روحیه ورزشی و نشاط بین دانش آموزان، آشنایی آنان با اخلاق و رفتار مناسب ورزشی و انسانی می‌باشد.

وی افزود: عنوان این دوره از مسابقات به نام شهید ۱۲ ساله محمدحسین ذوالفقاری اختصاص گرفت، شهیدی از استان یزد که برای کار به کویت رفته بود و بعد از اعلام امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه جوانان برای جنگ به جبهه‌ها بیایند عازم ایران شد تا در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

گله دار از استقبال خوب دانش آموزان در برنامه‌های ورزشی خبر داد و گفت: مسئولین با فراهم کردن زمینه چنین مسابقاتی در بین دانش آموزان می‌توانند روحیه کار گروهی را در بین دانش آموزان تقویت کنند و علاوه بر رشد و تقویت ذهن و جسم آنان از رفتن دانش آموزان به سمت بزه کاری و انحرافات جلوگیری نمایند.

‏مسئول بسیج دانش آموزی سپاه درگز گفت: درطول ۴۰ ساله انقلاب این اولین باراست که یک تیم فوتسال در این رده سنی به مسابقات کشوری راه می‌یابد و به مقام کشوری نائل میگردد.

گله دار ضمن قدر دانی از زحمات آقای غلامرضاحق پور کارشناس تربیت بدنی آموزش وپرورش و آقای پازوکی مربی تیم فوتسال گفت: این دانش آموزان با بهره گیری از راهنمایی‌های مربیان و تلاش‌های شبانه روزی و حمایت‌های مسئولین و خانواده‌های خود توانستند باری دیگر برای شهرستان خود افتخار آفرینی کنند.

شایان ذکر است که در این مسابقات تیم‌های فارس و تهران موفق به کسب عناوین اول و دوم رقابت‌ها شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها