خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان آوج:

کمیته امداد در خط مقدم خدمت در مناطق محروم است

مراسم اختتامیه کارگاه آموزش خیاطی شهر آبگرم با حضور فرماندار شهرستان آوج و مسئولان محلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۱۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی اکبر سلیمانی، فرماندار شهرستان آوج با تقدیر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: این نهاد با نیت پاک و حضور مردم در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد و از ابتدای تشکیل، اعتماد قاطبه مردم را جلب کرد.
وی ادامه داد: فعالیت‌های کمیته امداد امروز در سراسر کشور ملموس و برجسته است در واقع کمیته امداد در عرصه خدمت به مردم حضور برجسته‌ای دارد ولی این نهاد در مناطق محروم در خط مقدم خدمت به مردم است.
فرماندار شهرستان آوج افزود: خدمات مختلفی از کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد هستیم لکن توانمندسازی مددجویان که با آموزش فنی و حرفه‌ای همراه است را باید سیاستی ارزشمند و مؤثر در کاهش محرومیت دانست.
رئیس کمیته امداد آبگرم نیز در این مراسم، خدمت رسانی به نیازمندان را محور اصلی و اساسی در این نهاد دانست و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی کمیته امداد امام (ره)، توانمند سازی جامعه هدف از طریق پرداخت تسهیلات و ایجاد فرصتهای شغلی برای خانواده های تحت حمایت است.
همت امانی به برگزاری مراسم اختتامیه کارگاه آموزش خیاطی اشاره کرد و توضیح داد: این کارگاه در دهه فجر سال 96 با دستان استاندار قزوین آغاز به کار کرد و امروز 28 مددجوی حاضر در این کارگاه بعد از 460 ساعت آموزش، هنرورزانی هستند که بعد از آزمون اداره کل فنی و حرفه‌ای مدرک رسمی مهارت آموزی را از این سازمان دریافت کرده اند.
وی اعلام کرد: برای این دوره اموزشی 27 میلیون تومان هزینه شده است که این افراد در صورت تمایل برای دریافت تسهیلات اشتغال در اولویت هستند.
رئیس کمیته امداد آبگرم یادآورشد: یکی از سرفصل‌های کمیته امداد ارتقاء وضعیت فرهنگی جامعه هدف است که در این کارگاه علاوه بر آموزش فنی، آموزش مهارت‌های زندگی، احکام و مسائل شرعی، مباحث مرتبط با بهداشت روانی نیز توسط اساتید مرتبط ارائه شده است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها