فرمانده ناحیه سپاه فاریاب در پیامی به بمناسبت عید قربان بیان داشت:بسیجیان ما تا کنون با انجام کارهای فرهنگی ، سازندگی ، سیاسی و علمی این عید را برای خود معنی کرده اند اما کار هنوز تمام نشده است...
کد خبر: ۹۰۴۸۸۱۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛عید قربان جلوه گاه تعبد و تسلیم ابراهیمیان حنیف است . فصل تقرب مسلمانان به خداوند، در سایه عبودیت است .

فرمانده ناحیه سپاه فاریاب در پیامی به همین مناسبت بیان داشت:بنده این عید بزرگ را خدمت  ولی امرمان حضرت صاحب الزمان (عج) و نائب برحق ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده های معظم شهدا و همه بسیجیان تبریک و تهنیت عرض می کنم . انشاءالله بتوانیم از حضرت ابراهیم خلیل بندگی را آموخته و الگوی زندگیمان قرار دهیم و همچون شهدا آنگونه زندگی کنیم که دنیا قربانگاه ما در دفاع از حق باشد .

بسیجیان ما تا کنون با انجام کارهای فرهنگی ، سازندگی ، سیاسی و علمی این عید را برای خود معنی کرده اند اما کار هنوز تمام نشده و باید همچون گذشته و چه بسا بیشتر از آن تلاش کرد و این میسر نمی شود مگر با تفکر و بصیرت ولایت پذیری زیرا این پذیرش ولایت است که تسلیم شدن در برابر حق را به ما می آموزد .

ما با تفکر در مسأله قربانی کردن حضرت اسماعیل توسط پدرش ابراهیم (ع)که عزیزترین عزیزانش و شیرین‌ترین ثمره عمرش بود ، به فلسفه بندگی و تسلیم پی می‌بریم . در واقع عید قربان عیدبصیرت و تبلور بندگی و عبودیت است و کسی که به این مسأله توجه کند همه ایامش عید بندگی است .

به امید آنکه همه ی ایام برای شما بسیجیان مخلص عید بندگی یاشد .

 

ارسال نظرات