خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود تاکید کرد:

هفته دولت فرصت برای نمایش دستاورد‌های چهل ساله نظام اسلامی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: در هفته دولت خدمات و اقدامات سازمان‌ها و نهاد‌ها بدون اغراق گزارش و مردم در جریان طرح‌های هفته دولت قرار گیرند و دستاورد‌های این ۴۰ سال ایستادگی و پیروزی شکوهمند انقلاب به مردم معرفی و ارائه شود.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۷۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد کرم محمدی، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود اظهار کرد: یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدایی که برای پاسداری از حریم میهن اسلامی، جانشان را فدا کردند را گرامی میداریم.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام هفته دولت افزود: لازم است دراین هفته خدمات و اقدامات سازمان‌ها و نهاد‌ها بدون اغراق گزارش شود و مردم در جریان طرح‌های هفته دولت قرار بگیرند؛ هم چنین در این سال که چهلمین سال انقلاب مان است، باید دستاورد‌های این ۴۰ سال ایستادگی و پیروزی شکوهمند انقلاب مان را به مردم معرفی و ارائه کنیم.
معاون استاندار با بیان اینکه حاضران در این جلسه در راستای معرفی آنچه در این کشور اتفاق افتاده، بیشترین نقش را دارند، ابراز کرد: ما در کشوری زندگی میکنیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، دنیای استکبار با ما در ستیز بوده و دشمنی دیرینه ۴۰ ساله‌ای را شاهدیم که دائم بر میزان خصومت شان افزوده میشود.
محمدی ادامه داد: دشمن در تلاش بود با ایجاد کودتا‌ها و به وجود آوردن اختلاف بین قومیت ها، در بین مردم مناطق مختلف گسست ایجاد کند، اما قوام جامعه اسلامی ما به شکلی نبود که در آن گسستی به وجود بیاید؛ ما هزینه‌های مختلفی پرداخت کردیم و دشمن، انسان‌های شریفی را از ما گرفت، اما اهدافش محقق نشد و در نتیجه جنگ را بر ما تحمیل کرد تا بنیان ممکلت اسلامی مان را با آسیب مواجه کند.
فرماندار شاهرود اظهار کرد: کشور نوپای ما با ابزار‌های دفاعی محدود و با دست خالی، درمقابل تجهیزات دنیا ایستاد، در حالی که به نوعی همه به صدام کمک میکردند که بتواند ایران اسلامی را مجاب به فرمانبرداری کند، ولی ملت ایران با همه وجود به میدان آمده و دریک هم افزایی از همه وجود خود در مقابل دشمن استفاده کردند و نقاطی که دشمن تصرف کرده بود را آزاد کردند.
وی با اشاره به راه اندازی گروه خون ریز و مستکبر منافقان توسط استکبار، اذعان کرد: منافقان طبق برنامه ریزی شان میخواستند طی سه روز تهران را تصرف کنند، اما در رسیدن به هدفشان ناکام ماندند؛ چرا که مردم ما با تمام توان خود، به میدان آمدند تا دشمن نتواند به اهداف و آرزو‌های خود برسد و به دنیا ثابت شد که این ملت به دنبال استقلال و حریت هستند و میخواهند زنده بمانند.
محمدی با بیان اینکه امروزه دشمن‌های دشمن عقیم مانده و به نتایج دلخواه نرسیده، اظهار کرد: ما امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که در حال ضربه زدن به ماست جامعه ماست.
وی با بیان اینکه حضور ما در دنیای تکنولوژی مسئله‌ای غیر قابل انکار است، اظهار کرد: فضای مجازی با وجود مزیت‌هایی که دارد، معایب و خطراتی را هم به دنبال دارد و مهم‌ترین عاملی که منجر به سست شدن بنیان خانواده میشود، فضای مجازی است ک. باعث طلاق نیز شده است و در ملتهب کردن مسائل اقتصادی نیز تاثیر دارد..
محمدی بیان کرد: ما با پیچی روبرو هستیم که برای گذر از آن باید به اقتصاد مقاومتی، کسب و کار و تکیه بر توان داخلی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند دست یابیم؛ دارد بین مردم و مدیران فاصله ایجاد میشود و این حمله به سرمایه‌های اجتماعی است که میتواند جدی شود.
وی باور مردم به مدیران را سدی در مقابل استکبار دانست و با بیان اینکه ممکن است این سد دچار تزتزل شود، بیان کرد: زمانی بحث حقوق‌های نجومی داغ شد، در حالی که تنها چند درصدِ محدود از مدیران حقوق‌های نجومی دریافت میکردند، اما با مطرح کردن این بحث، مدیران متهم به حضور در طبقه اشرافی شدند و در نتیجه، طبقه بندی مصنوعی در اذهان ایجاد شد؛ اما هر دولتی راهکارخاص خود را دارد و در این مسیر، باید امید در بین مردم باشد.
محمدی با بیان اینکه عده‌ای در خارج از کشور به دنبال سلب آرامش مردم هستند، ابراز کرد: ما با وجود قرار داشتن درمنطقه ناامن، امن‌ترین کشور هستیم، ولی مشکلات معیشتی و اقتصادی هم وجود دارد و نباید این مشکلات باعث شود که مردم آرامش شان را از دست بدهند و دشمن به هدف خود برسد؛ انقلاب ما بر مبنای اصول عقیدتی و دینی بود که مردم براساس اسلام دارای رفاه باشند، اما محقق نشده و باید هم افزایی داشته باشیم تا اصول اسلام ناب محمدی در کشورمان به وقوع پیوندند.
فرماندار شاهرود تصریح کرد: اقدامات انجام شده امروز با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست؛ در شهر‌ها و روستا‌ها زیرساخت‌های خدمت رسانی به مردم آماده شده، اما افراط و تفریط کردیم، گاهی مردم را مشارکت ندادیم و از سرمایه‌های مردم نتوانستیم استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: روابط عمومی به عنوان یک تکنینک، پل ارتباطی دقیق بین مردم و مدیران است که باید به شفاف و روان سازی در اداره کمک کند و باید با تکیه بر درون زایی، نقاط قوت را هم ببینیم و بین مردم و مدیران ارتباط باشد. هم چنین باید برای مسئولان روابط عمومی که تخصص و تحصیلاتشان در این حوزه نیست آموزش‌هایی صورت بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها