خبرهای داغ:
با هدف آشنایی با هنر‌های دیجیتال:

بازدید معاونان پرورشی آموزش و پرورش از مرکز هنر‌های دیجیتال شهید آوینی بسیج شاهرود

معاونان پرورشی مدارس دخترانه آموزش و پرورش از مرکز هنر‌های دیجیتال شهید آوینی شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۴۹۹۲۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در این بازدید که معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشت، معاون پرورشی مدارس دخترانه با فعالیت‌های این مرکز دیجیتال بسیج آشنا شدند.
سیدمحمدرضا کریمی در این بازدید با بیان اینکه، آشنایی با هنر‌های دیجیتال یکی از نیاز‌های فرهنگیان در جامعه امروزی است افزود: این رشته‌ها هم اکنون در مسابقات فرهنگی و هنری از جایگاه مهمی برخوردار هستند و دانش آموزان شهرستان شاهرود هم در بخش دختران و پسران افتخارات ارزنده کشوری طی سال‌های متوالی در این زمینه کسب نموده اند و اهمیت آشنایی و فرایند تولید محتوی در این بخش را بیش از پیش آشکار می‌نماید.
وی ارتقا دانش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس را در این زمینه امری لازم دانسته و بازدید معاونین و مربیان پرورشی مدارس را از مرکز هنر‌های دیجیتال شهید آوینی بسیج که یکی از مراکز برجسته و مجهز استان است را دلیل این امر عنوان کرد.
سجاد حیدرزاده مدیر مرکز هنر‌های دیجیتال شهید آوینی بسیج سپاه شاهرود نیز در این بازدید از آمادگی این مرکز برای همکاری با آموزش و پرورش خبر داده و گفت: رشته‌های نماهنگ، پوستر سازی، عکاسی و .. از جمله رشته‌های حوزه فعالیت مرکز شهید آوینی است.
 
بازدید معاونان پرورشی آموزش و پرورش از مرکز هنر‌های دیجیتال شهید آوینی بسیج شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها