جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‏‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت امام علی النقی(ع)، جشن میلاد دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۳۱۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت الاسلام سیدجلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در ایام میلاد امام دهم شیعیان، برای زائران و مجاورانی که در این ایام برای عرض شادباش به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف می‌شوند، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه حجج اسلام والمسلمین طباطبایی، حائری‏‌زاده و فرحزاد در ویژه برنامه‎های جشن میلاد امام هادی (ع) به ایراد سخن می‌پردازند، گفت: سیره و شخصیت امام دهم، انسان کامل در کلام امام هادی (ع) و بیان سیره و زندگانی این امام بزرگوار از موضوعاتی است که در ایام میلاد امام علی النقی (ع) تبیین می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: مدیحه‌سرایی، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)، قرائت زیارت جامعه کبیره، سخنرانی، بیان احکام، قرائت ادعیه و اقامه نماز جماعت از جمله برنامه‌های این مراسم است.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه شب و شام میلاد امام دهم شیعیان از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۱ در صحن جامع رضوی و برنامه روز میلاد نیز از ساعت ۱۰:۳۰ در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

حسینی اظهار کرد: افزون بر برنامه‌های صحن جامع رضوی در دیگر اماکن حرم مطهر نیز ویژه برنامه‎هایی، چون حلقه‌های معرفت، پایگاه آداب زیارت، دین نشاط زندگی و... برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها