خبرهای داغ:
استاندار قزوین اذعان کرد:

افزایش ۳۲ درصدی پروژه های سال ۹۷ به لحاظ تعداد

افزایش ۳۲ درصدی پروژه های سال ۹۷ به لحاظ تعداد زاهدی عنوان کرد: پروژه های های مختلف فرهنگی تولیدی، صنعتی، کشاورزی به لحاظ تعداد۳۲ درصد و به لحاظ اعتبار ۴۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۲۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در  آئین افتتاح بنای جدید بخشداری دشتابی، ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: هفته دولت است و هزار و464 پروژه در بخش های مختلف فرهنگی تولیدی، صنعتی، کشاورزی به بهره برداری می رسد.
وی گفت: این پروژه ها به لحاظ تعداد۳۲ درصد و به لحاظ اعتبار ۴۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
استاندار قزوین اظهار کرد: تمام تلاش ما انتقال امکانات به مناطق کم بهره در سراسر استان است. امکاناتی که به برکت انقلاب در تمام نقاط کشور مشهود است و با وجود تمام مشکلات دوران مهرورزی و تدبیر و امید را  مسوولان باید برای مردم ایجاد نمایند.
زاهدی عنوان کرد: آنچه در نظام اسلامی اتفاق افتاده در مقایسه با چهل سال قبل کاملا مشهود است. 
این مسئول ابراز کرد: با توجه به ایجاد امکانات در تمام نقاط کشور می توان گفت که سطح توقع مردم از دولت رشد داشته و امروز سی برابر سال ۵۷ دانشجو وجود دارد و در مقایسه با آن سالها سواد و امید به زندگی مردم افزایش یافته است. 
وی افزود: جریانی از ابتدای انقلاب شکل گرفت. انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و متکی به دین بود. در زمانی که دین افیون جامعه محسوب می شد انقلاب اسلامی شکل گرفت و نظام جدیدی با رهبری امام راحل و فداکاری مردم تشکیل شد.
استاندار قزوین اضافه کرد: در همه دشواری های بعد از انقلاب مردم حضور یافته و با تقدیم بیش از ۲۳۰ هزار شهید جریان های سخت را پشت سرگذاشتند. 
زاهدی تصریح کرد: معاندین و دشمنان از همان آغاز انقلاب تمام توان خود را برای براندازی انقلاب به کار گرفتند و این جریان در خارج از کشور همچنان ادامه دارد و امروز دشمنان یک جنگ تمام عیار اقتصادی را به راه انداختند تا اعتماد مردم را به نظام از بین ببرند. 
وی ادامه داد: متاسفانه جریانی در داخل کشور وجود دارد که در نقشه دشمن بازی می کند و برای حفظ وحدت باید بدانیم در کجای تاریخ ایستاده ایم و چه کسانی در مقابل ما هستند.

در ادامه این مراسم علی شرفی مدیر فرآورده های نفتی استان قزوین عنوان کرد: ۱۲ جایگاه عرضه و ۲۳ فروشندگی در شهرستان بوئین زهرا وجود دارد که سه میلیون و هشتصد هزار لیتر بنزین در ماه سوختگیری می شود.

وی گفت: این جایگاه در زمینی حدود هشت هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و با تاسیسات موجود حدود سه میلیارد تومان براورد اعتبار تمام شده جایگاه است.

مدیر فرآورده های نفتی استان قزوین اظهار کرد: این جایگاه دارای دو سکو بنزین و دو سکو نفت و گاز است که برای اولین بار در سطح استان فرآورده نفت و گاز جای گذاری شده است.

شرفی عنوان کرد: این جایگاه دارای هشت تلمبه و ۱۶ نازل بوده و فروش روزانه بنزین حدود ۱۸ هزار لیتر و به همین میزان نفت و گاز می باشد.

وی در خصوص اشتغالزایی این جایگاه گفت: باید دوازده نیرو سه شیفت در این مرکز فعالیت داشته باشند و با در نظر گرفتن سایر خدمات حدود ۳۰ نفر اشتغال در این مکان ایجاد می شود.


1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها