خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج اصناف کشور:

آینده نگری و برنامه ریزی درست نیاز اقتصاد است

رییس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: امروز جنگ اقتصادی در تمام عرصه بر ما تحمیل شده و عده ای ناخواسته و برخی هم آگاهانه برای سودجویی بدان دامن می زنند.
کد خبر: ۹۰۵۰۸۲۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

حسن پور، رییس سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، گفت: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی امروز نیازمند برنامه ریزی و آینده نگری صحیح می باشیم.
دکتر حسن پور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز جنگ اقتصادی در تمام عرصه بر ما تحمیل شده و عده ای ناخواسته و برخی هم آگاهانه برای سودجویی بدان دامن می زنند.
وی در ادامه اظهار داشت: همه موظفیم در هرجایگاهی که هستیم با تمام قدرت و تدبیر درست در جهت شکوفایی تولید و اقتصاد اسلامی و علمی تلاش کنیم زیرا نگاه به درون با نگاه صادرات محور می تواند بن بست اقتصاد را فروبریزد و بسیج به عنوان نیروی مردمی در هر نقطه ای که ملت احساس نیاز کند بدون چشم داشت با روحیه جهادی و انقلابی وارد خواهد شد.
رییس بسیج اصناف کشور ضمن اشاره به بزرگداشت کنگره ۳۰۰۰شهید استان قزوین گفت: حلقه مفقوده امروز ما در مدیریت همان انتقال فرهنگ دفاع مقدس به تمام سطوح مدیریتی کشور است که در اوج تحریم و جنگ بی سابقه با دفاع جانانه توانستیم بن بست ها را بشکنیم و خلاقیت را شکوفا کنیم.
حسن پور تصریح کرد: فرهنگ شهدا یعنی تمام هستی و وجود خویش را در راه اعتلا آرمانها به کار بگیریم و در جنگ اقتصادی مردانه در کنار دولت و ملت و رهبر عظیم الشان باشیم تا از این مرحله عبور کنیم و خواب استعمار را آشفته سازیم، اگر بتوانیم استعدادهای درونی را شکوفا کنیم ایران در برابر تمام حربه های دشمنان ایمن خواهد بود.
وی در پایان گفت: اصناف هم در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان بودند و با تمام توان خویش جنگیدند و شهید تقدیم کردند امروز هم اقشار زحمت کش جامعه هستند و انقلاب اسلامی و ایران را دوست دارند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها