خبرهای داغ:
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند:

نهاوند دارای ظرفیت‌های خوبی برای معرفی در همایش همدان ۲۰۱۸ است

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: شهرستان نهاوند دارای ظرفیت‌های بالقوه و خوبی است که می‌توان آن را هرچه بهتر به میهمانانی که در همایش گردشگری آسیا ۲۰۱۸ حضور دارند، معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۱۰۰۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰

نهاوند دارای ظرفیت‌های بالقوه و خوبی برای معرفی در همایش همدان ۲۰۱۸ استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محسن جانجان در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: رویداد ۲۰۱۸ فرصت مناسبی است تا شهرستان نهاوند را به جهان معرفی کنیم.

وی افزود: شهرستان نهاوند دارای ظرفیت‌های بالقوه و خوبی است که می‌توان آن را هرچه بهتر به میهمانانی که در همایش گردشگری آسیا ۲۰۱۸ حضور دارند، معرفی کنیم .

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند بیان داشت: نهاوند ظرفیت‌های گردشگری همچون سراب ها، خانه شهید قدوسی، حمام حاج آقا تراب و ... را دارد که جزو مهمترین ظرفیت‌های این رویداد محسوب می‌شوند .

وی افزود: نهاوند روز چهارشنبه ۶ شهریور ماه میزبان مهمانان رویداد ۲۰۱۸ در شهرستان نهاوند است که بازدید از سراب گیان و حمام حاج آقاتراب و برگزاری جشنواره عسل و صنایع دستی همراه با برنامه‌های شاد فرهنگی از مهمترین برنامه های این اداره در قالب ۲۰۱۸ در شهرستان نهاوند است.

جانجان اظهار کرد: نهاوند به مدت چهار شب از ۶ شهریور ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ عصر در شهر گیان و از ۲۲ تا ۲۴ شب در پارک کوثر نهاوند میزبان مردم با رویداد ۲۰۱۸ هستیم.

وی عنوان کرد : همچنین جمعه ۹ شهریور ماه ساعت ۲۱ شب جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی همزمان با اختتامیه رویداد ۲۰۱۸ به صورت پخش زنده از شبکه استانی همدان و شبکه شما برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات