مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتی:

شهیدرجایی خیلی با هنر بود و شهیدباهنر خیلی با سلیقه بود

حجت الاسلام محراب ارکاک الهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در همایش فرمانده هان حوزه ها و پایگاه های مقاومت و رابطین دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و مدیران کانون ها که در نمازخانه این ناحیه برگزار شد افزود: در مورد شهید رجایی میتوان گفت شهید رجایی خیلی با هنر بود و شهید باهنر خیلی با سلیقه بود.
کد خبر: ۹۰۵۱۳۰۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، حجت الاسلام محراب ارکاک الهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در همایش فرمانده هان حوزه ها و پایگاه های مقاومت و رابطین دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و مدیران کانون ها که در نمازخانه این ناحیه برگزار شد ضمن تبریک ایام غدیریه و تبریک هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر حقیقتا خدمت گزار واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بیان داشت: در مورد شهید رجایی میتوان گفت شهید رجایی خیلی با هنر بود و شهید باهنر خیلی با سلیقه بود و این دو ضمن عدم توسل به مادیات تمام امور و کارها را عملیاتی انجام می دادند بنابراین در این ویژگی ها الگو بودند.

ایشان در ادامه اظهار داشتند: ما به عنوان پاسدار، فرمانده حوزه و پایگاه و رابط اولا باید پایبندی به اخلاق اداری و خدمات رسانی به خلق و مردم که بزرگترین مستحباست و با الگوگیری از این دو شهید بزرگوار که خود را وقف جمهوری اسلامی کردند بتوانیم سرباز خوبی برای حضرت مهدی(عج) و مقام عظمای ولایت باشیم. کار جهادی بدون توقع و همت مضاعف در امور بزرگترین شاخصه پاسدار و پاسداری است که باید سرلوحه زندگی شخصی و کاری باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار