مسئول ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیرخم:

غنی بخشی به محتوای نمایش بازسازی واقعه غدیرخم جزو الویت های ماست/ اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیرخم از ابتکارات بسیج است

سردار سلیمانی گفت: امسال هم به محتوای نمایش بازسازی واقعه غدیرخم توجه ویژه ای شده است و هر سال تلاش داریم که به کیفیت این نمایش بیفزاییم.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۸۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی در دیدار حجت الاسلام شاه آبادی مسئول موسسه غدیرشناسی کشور به تاریخچه برگزاری نمایش بازسازی واقعه غدیرخم شاره کرد و گفت: برگزاری نمایش بازسازی غدیرخم در سال 89 برای نخستین بار به دلیل تقارن هفته بسیج با روز غدیرخم به پیشنهاد سردار نقدی در قم اجرا شد و خوشبختانه این برنامه هر سال با وسعت بیشتری برگزار می‌شود و امسال نمایش بازسازی واقعه غدیرخم در بیش از 100 نقطه از کشور برگزار می شود.


وی ادامه داد: بعد از تاکیدات مراجع تقلید قم، ما با همکاری گروه های مردمی شاهد بازسازی واقعه غدیرخم در سوریه، نجف و دمشق هم بودیم که اثرات مثبتی به بار داشت.


سردار سلیمانی افزود: امسال هم به محتوای نمایش بازسازی واقعه غدیرخم توجه ویژه ای شده است و هر سال تلاش داریم که به کیفیت این نمایش بیفزاییم.


مسئول ستاد بازسازی واقعه غدیرخم خاطر نشان کرد: حجم زیادی از استانها و نواحی کشور، نمایش بازسازی واقعه غدیرخم را طی چند روز اجرا می کنند و یقینا هر چقدر محتوای این برنامه نمایشی غنی باشد، اثرگذرای بیشتری خواهد داشت.


وی اظهار داشت: ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیرخم آماده همکاری و امضای تفاهم نامه با موسسه غدیرشناسی در جهت غنی بخشی به محتواهای نمایش بازسازی واقعه غدیرخم است و ان شالله با همدلی و هم افزایی، هر سال شاهد افزایش کیفی و کمی این گونه برنامه های دینی در سطح کشور باشیم.

ارسال نظرات