معاون امور اقتصادی و منابع استانداری آذربایجانشرقی:

پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند مشارکت جدی مردم و دولت است

معاون امور اقتصادی و منابع استانداری آذربایجانشرقی در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر، با اشاره به شرایط حساس کشور گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی با دشمن، مردم و دولت باید بایدهمیاری و ارتباطی تنگاتنگ داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۲۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی جهانگیری افزود: در جنگ اقتصادی کنونی، موضع دشمن کاملا شفاف بوده و آشکار است که تمام تلاش آنها بر این استوار است که با فشار آوردن بر قدرت اقتصادی مردم، آن ها را نسبت به دولت بدبین کرده و شکاف عمیقی بین دولت و مردم ایجاد شود.

وی  با بیان اینکه هدف نهایی دشمن آسیب رساندن به نظام و انقلاب است، اذعان کرد: ما در دوران دفاع مقدس، شاهد مدیریت مردمی قوی و حمایت گسترده مردم با دولت بودیم و اکنون نیز که شرایط کشور به مراتب از لحاظ سیاسی و اقتصادی حساس تر شده است، برای دفاع از کشور در برابر هجمه دشمن، مردم باید پای صحنه آمده و با مدیریت اوضاع داخلی دولت را همیاری کنند.

جهانگیری اضافه کرد: مردم با اصلاح نوع مصرف، مقابله با کم فروشی و گرانفروشی، صبر و حوصله و بصیرت نسبت به مسایل، دقت در معاملات اقتصادی و از همه مهمتر با تحمل مشکلات می توانند کمک بسیار مهمی برای اصلاح اوضاع کشور نمایند.

 وی افزود: رسانه ها نباید با بزرگنمایی تحریم، مردم را به هول و هراس انداخته و کشور را با آسیب های جبران ناپذیر مواجه نمایند و با اینکار خود نباید بذر یاس و ناامیدی را در جامعه پاشیده و کمک دست اهداف دشمن شوند، در حالیکه روند رو به رشد کشور با وجود تمامی این مشکلات، غیرقابل انکار است و در این میان نقش سرمایه گذاران میهن دوست با سرمایه گذاری های هزاران میلیاردی و کارآفرینان در رشد و توسعه کشور، بسیار حائز اهمیت است.

    آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر با حضور صدها نفر از مردم، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی در مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار