خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر استان قزوین:

اعتماد آسیب دیده مردم به مسئولان باید بازسازی شود

معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: اعتماد مردم به برخی مسئولان آسیب دیده و با کمک رسانه ها باید ضمن تقویت امید در جامعه این وضعیت بازسازی شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۲۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ پاسدار علی کوچک خانی معاون روابط عمومی سپاه استان قزوین در نشست خبری گفت: هرچند در شرایط حساس و مهمی قرار داریم اما باید بدانیم در این وضعیت نه ما ضعیف شده ا یم و نه آمریکا قوی شده اما اعتماد عمومی آسیب دیده که باید ترمیم شود.

وی افزود: امروز آمریکا با مشکلات زیادی روبروست که بدهی های سنگینی هم دارد اما با جنجال رسانه ای دیگران را مشغول کرده تا مسائل داخلی خود را هم پنهان کند.

معاون روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین یادآورشد: مشکلات اقتصادی در این شرایط فشار زیادی به مردم وارد کرده اما باید با هوشیاری و حفظ وحدت از این وضعیت عبور کنیم.

سرهنگ کوچک خانی اظهارداشت: یک از کارهای مهمی که باید رسانه ها نیز به تحقق آن کمک کنند بازگشت اعتماد عمومی به مسئولان است البته باید برخی اشتباهات جبران شود.

وی بیان کرد: یکی از کارها تلاش شبانه روزی و خدمت رسانی جهادی است تا مردم متوجه شوند در این شرایط تنها نیستند لذا یکی از کارهای بسیج و سپاه خدمت جهادی به مردم است.

کوچک خانی اضافه کرد: در یک دوره ۲۰ روزه در اجرای رزمایش محمدرسول الله با گروههای جهادی میان مردم رفته و خدمت رسانی خو اهیم کرد.

وی گفت: دشمن تلاش می کند تا از فروش نفت ایران جلوگیری کند اما ما دولتهایی را داریم که همراه ما هستند و فروش نفت صفر نخواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: ارز دولتی برای کالاهای اساسی تامین شده و نگرانی نیست ولی شاید در جامعه همچنان احساس نگرانی وجود دارد که با کمک رسانه ها باید مردم را از این وضعیت خارج کنیم.

وی اظهارداشت: اگر  توجه به رسانه های بیگانه این روزها بیشتر شده ما وظیفه داریم اطلاع رسانی کنیم که دشمنان به فکر ما نیستند و توطئه می کنند و جبهه رسانه متعهد باید در بازسازی اعتماد مردم مشارکت کند و موجب گرایش مردم به کسب خبر از رسانه های داخلی شود.

 

منبع.خبرگزاری مهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها