خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین:

راه آهن قزوین-رشت پاییز امسال به بهره برداری می رسد

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: پروژه راه آهن قزوین به رشت۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به صورت رسمی در دهه فجر امسال افتتاح می شود اما در مهر یا آبان سال جاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۷۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، پیمان پیرمرادی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: در تمام پروژه های استان دفتر فنی به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای بحث نظارت فنی آنها ورود پیدا می کند.
وی افزود:نظارت بر حسن انجام کار و نظارت بر پروژه های عمرانی ملی که در حوزه استانی اجرا می شود در حیطه وظایف این دفتر قرار دارد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین اضافه کرد:بنابراین گستردگی کار زیاد است و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد را رصد می کنیم تا با اتخاذ راهکار مناسب نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.
پیرمرادی ادامه داد: در بحث حمل و نقل و ترافیک تمام پروژه های مرتبط با این حوزه موارد ستادی قابل پیگیری و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی این حوزه برعهده دفتر فنی است.
وی عنوان کرد:در بحث شهرسازی نیز تمام جلسات فنی که ریاست آنها برعهده استاندار است، مسایل و کمیته فنی آنها برعهده دفتر فنی قرار دارد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین تصریح کرد:پیگیری مناسب سازی فضاهای شهری برای تسهیل در تردد معلولان در حیطه وظایف این دفتر قرار دارد.
پیرمرادی گفت:در حوزه استان گیلان مشکلات پروژه جاده قزوین-رحیم آباد بیشتر است اما تمام پروژه با هم دیده می شود.
وی خاطرنشان کرد:بحث زیست محیطی این پروژه در حال پیگیری است تا کمترین خسارت به محیط زیست وارد شود و در صورت نیاز بخش های بیشتری از مسیر تونل احداث می شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین با اشاره به پروژه راه آهن قزوین به رشت اظهار کرد: پروژه راه آهن قزوین به رشت۹۷ درصد پیشرفت داشته و به صورت رسمی در دهه فجر امسال افتتاح می شود اما در مهر یا آبان سال جاری به بهره برداری می رسد.
پیرمرادی یادآور شد:سد نهب۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با پرداخت مطالبات پیمانکار می توانیم سال اینده این سد را آبگیری کنیم.
انتهای پیام/پ۱۰۰۹/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها