خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص):

دشمنان بدانند تا بسیج هست خواب نخواهند داشت/بسیج زنده، پاینده، پویا و بروز است

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه دشمنان بدانند تا بسیج هست خواب نخواهند داشت گفت: در چهلمین سال انقلاب اسلامی هنوز بسیج زنده، پاینده، پویا و بروز است و آماده برای حفظ و صیانت از انقلاب، ارزش‌ها و اهداف و خواسته‌های امام راحل می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۶۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

ابوذر مطهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان عاشورایی محمد رسول الله (ص) در شهرستان شاهرود همزمان با سراسر استان و کشور اظهار کرد: حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) به استعداد یک گردان رزمی بیت المقدس اولویت اول اقدام به حضور در این رزمایش نموده است.
وی افزود: این حضور نمایش آمادگی و انسجام گردان‌های بسیج است و تا به مردم این پیام را بدهیم در چهلمین سال انقلاب اسلامی هنوز بسیج زنده، پاینده، پویا و بروز است و آماده برای حفظ و صیانت از انقلاب و ارزش‌ها و فرهنگ شهدا و اهداف و خواسته‌های امام راحل می‌باشد و پشتیبان محکم ولایت فقیه بوده، هست و خواهد بود.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: دشمنان بدانند تا ما هستیم خواب نخواهند داشت و این اقتدار، منزلت، عظمت و عزیزشدن و عزیز بودن بسیج نبود مگر به اقتدار و فرماندهی رهبر بزرگ و عظیم الشان و عزیزمان الامام خامنه‌ای (مدظله العالی).
وی با اشاره به اهداف این رزمایش گفت: هدف از این رزمایش در وهله اول، اطمینان خاطر دادن به مردم که بسیج همچون چهل سال گذشته در حفظ و صیانت از ملت و مردم در صحنه حضور دارد و دوم اینکه به دشمنان بگوییم آماده ایم و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنید و هدف سوم، بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های امام و جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.
مطهری با اشاره به حضور هفت گردان بیت المقدس در شهرستان در این رزمایش افزود: همه این گردان‌ها با صلابت و اقتدار در این رزمایش ۲۴ ساعته حاضر هستند و در مرحله نهایی رزمایش در رزم شبانه آمادگی و انسجام خود را نمایش خواهند گذاشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها