خبرهای داغ:
رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور

خانواده ژیمناستیک باید عضو سامانه ژیمناستیک ایران شوند

اینچه درگاهی گفت: سامانه جامع فدراسیون راه اندازی شده و تمام خانواده ژیمناستیک باید عضو سامانه ژیمناستیک ایران شوند همچنین در حال راه اندازی جام اکو جهت برگزاری مسابقات بین المللی ژیمناستیک در ایران می باشیم.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۴۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مجمع عمومی و سالیانه هیات ژیمناستیک استان قزوین با حضور زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و اعضا مجمع، عصر امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد‌.
زهرا اینچه درگاهی ضمن اشاره به فعالیت مثبت مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: حضور علایی مقدم  بعنوان ‌مدیر جوان اداره کل ورزش استان، منشا رشد استان در جهت پیشرفت رشته های مختلف ورزشی است.
وی گفت: هیات استانی قزوین یکی از سالمترین و‌ درستکارترین هیات های ورزشی است که دلسوزانه برای فرزندان این سرزمین تلاش می کنند.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور اظهار کرد: فدراسیون ژیمناستیک با توجه به ۲ و نیم میلیارد تومان بدهی، با مشکلات مختلفی مواجه است و باتوجه به مجموع یک و دو دهم میلیارد اعتبار پرداختی به فدراسیون، سعی ما در وهله اول این است با پرداخت بدهی ها چراغی را در این فدراسیون روشن کنیم.
دکتر اینچه درگاهی افزود: امسال رشد خوبی نسبت به سال گذشته در کسب رتبه های آسیایی داشتیم اما بازتاب پخش بازی های اسیایی قابل قبول نبود. ما انتظار داریم پخش این بازی ها اثر جذاب برای ورزشکاران داشته باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به متقاضیان این رشته ورزشی، ژیمناستیک رو به پیشرفت است و کسب رتبه چهارم با سه دهم فاصله با مدال برنز، برای ما اتفاق بسیار خوبی است.
 
رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور گفت: ژیمناستیک ایران با دو مدال آسیایی در سال ۲۰۱۰، سال ۲۰۱۴ با ۹ مدال و در سال ۲۰۱۸، با کسب ۵۴ مدال طلا روزهای روشنی را در کارنامه خود رقم زده است.
دکتر درگاهی خاطرنشان کرد: وضعیت ژیمناستیک ما رو به رشد است و با فدراسیون جهانی تعامل خوبی داریم و ژیمناستیک ایران جنبشی را شروع کرده که شاهد رشد این رشته در عرصه های جهانی باشیم. 
وی ضمن تاکید بر ثبت نام ژیمناستیک کاران در سامانه یادآور شد: سامانه جامع فدراسیون راه اندازی شده و تمام خانواده ژیمناستیک باید عضو سامانه ژیمناستیک ایران شوند همچنین در حال راه اندازی جام اکو جهت برگزاری مسابقات بین المللی ژیمناستیک در ایران می باشیم. 
وی گفت: استان قزوین توانسته عملکرد مثبتی داشته در هیات ژیمناستیک داشته باشد و وجود مربیان و ‌ملی پوشان این رشته، امتیازات مثبتی برای استان است به شمار می رود.
دکتر درگاهی افزود: همچنین استان قزوین‌ میزبان چندین مسابقه و اردوهای ملی بوده که این امر سهم بزرگی را برای استان در مشارکت ملی تعریف می کند. 
تجلیل از قهرمانان ورزش استان و بدرقه ورزشکاران منتخب مسابقات پارا آسیایی 
 
علایی مقدم در ادامه این جلسه بیان کرد: بضاعت ورزش محدود است اما در ابعاد مختلف عمرانی و تجهیزاتی فعالیت های زیادی داشته ایم.
وی گفت: زیرساخت استان ضعیف است و در شهرستان ها بنا به بضاعت و نیاز شهرستان ها طرح ها اجرا می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: انتظار می رود در چشم اندازی که در دوران مسوولیت اعضا مجمع وجود دارد، باید تلاش کنیم نمایندگان خوبی را در عرصه های مختلف ورزشی معرفی کنیم و برای دوره های بعد بتوانیم به رده های بهتری دست یابیم.
علایی مقدم عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های استان در سال ۲۰۱۰ دو نماینده از استان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی داشتیم در سال ۲۰۱۴ تعداد ۴ نفر و امروز در بازی های آسیایی ۱۸ نفر اعزام داشته ایم.
وی افزود: روسای شهرستان ها نمایندگان ما در شهرستانها هستند و ما آمادگی داریم از اعتبارات تجهیزاتی جهت تامین سالن ها استفاده نماییم.
گفتنی است چهارشنبه چهاردهم شهریورماه با حضور مسوولان استانی از قهرمان ورزش استان تجلیل و ورزشکاران منتخب مسابقات پارا آسیایی بدرقه می شوند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها