خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

کسب رتبه نخست راهداری همدان در مدیریت سامانه‌های هوشمند حمل و نقل

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، از کسب رتبه نخست این اداره کل در مدیریت سامانه‌های هوشمند حمل و نقل در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۴۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

کسب رتبه نخست راهداری همدان در مدیریت سامانه‌های هوشمند حمل و نقلمصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: این اداره کل در جمع‌بندی رتبه‌های ارزیابی مرکز مدیریت راه‌ها در 6 ماهه نخست امسال در حوزه مدیریت سامانه‌های هوشمند حمل و نقل، حائز رتبه نخست کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران با برقراری شیفت‌های منظم و دائم در مرکز مدیریت راه‌های استان انجام می‌شود، افزود: آنلاین بودن، ارسال صحیح و دقیق اطلاعات و داده‌ها، عدم خاموشی و قطعی سامانه، برقراری شیفت های منظم و دائم و اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران از جمله شاخص هایی است که در این ارزیابی به آن توجه شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین روش‌ها و ابزارهای روز دنیا برای ارتقاء سطح ایمنی سفرهای جاده‌ای و کاهش تصادفات، بکارگیری و استفاده مؤثر از سامانه‌های هوشمند حمل و نقل (تردد شمارهای برخط، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین های ثبت تخلف سرعت، دستگاه‌های توزین در حال حرکت(wim)، مدیریت امداد جاده‌ای، تلفن 141، سامانه ثبت سوانح و وقایع جاده‌ای، تابلوهای پیام متغیر و ترافیک نما، تابلوهای سفرنما و غیره) در سطح جاده‌های کشور است.

وی ادامه داد: مرکز مدیریت راه های استان همدان در سه سال گذشته به شکل متوالی در مدیریت سامانه های هوشمند حمل و نقل موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است.​

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار