فرمانده سپاه امام رضا(ع):

توجه به پست باید از منظر نیاز به کار باشد نه جایگاه و مقام/ با وجود استبداد دلار امریکا شاهد رویش‌های انقلاب در منطقه هستیم

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز استبداد و استکبار دلار را بر میدان اقتصادی داریم ولی با این وجود شاهد رویش انقلاب در منطقه هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۹۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری امروز در آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) و جانشین قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی که در پادگان شهید برونسی مشهد برگزار شد؛ اظهار کرد: امسال  بر خلاف تصورات مادی و تحریم‌هایی که دشمن اعمال کرده  و بر اساس قراین و شواهد سال بسیار پربرکتی برای ما خواهد بود و ان شاء الله در 40 سالگی انقلاب اسلامی شاهد جهشی بزرگ خواهیم بود.

وی بیان داشت: امروز استبداد و استکبار دلار را بر میدان اقتصادی داریم ولی با این وجود شاهد رویش انقلاب در منطقه هستیم. ترکیه و پاکستان  که دست ساز امریکا بود  امروز به تاسی از انقلاب اسلامی در برابر امریکای  مستبد موضع‌گیری می‌کند.

نظری ادامه داد: درست است که به لحاظ اقتصادی و معیشتی مشکلاتی داریم اما خداوند پیروزی را در حین استیصال عطا می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز ما نیازمندیم که طاقت جامعه خود را بالا ببریم باید تابلوهایی نصب کرد که ضریب طاقت مردم را بالا برد چرا که  بدون طاقت نمی‌توان در مقابل امریکا در جنگ اقتصادی مبارزه کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ضمن بیان این نکته که ما باید در فرهنگ مدیریتی سپاه، خود را از نظر فردی و اجتماعی و سازمانی تنظیم کنیم، افزود:  ما آمده‌ایم بر اساس مدیریتی انقلابی الزامات را تهیه کنیم هر چند امکانات اندک باشد چرا که مدیریت انقلابی یعنی با امکانات پایین صحنه را خالی نکرده و به کار و رسالت خود ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: امروز توجه به پست باید از منظر نیاز به کار باشد نه جایگاه و مقام. این مشق و فرهنگ ما نیست و اهداف ما را تعیین نمی‌کند.پاسداران باید به جایگاه‌ها اعتبار دهند نه  اینکه جایگاه به پاسداران  چرا که جایگاه‌ها  اصالتی ندارند.

سردار نظری یادآور شد: ما وظیفه داریم به همه موضوعات ورود پیدا کنیم و کمک همه دستگاه‌ها باشیم  ما در درون سازمان باید طوری چینش شویم که از عهده همه کارها بر بیاییم.

گفتنی است؛ در پایان سردار علی اکبر افراسیابی به عنوان مسئول یگان حفاظت و حراست آستان قدس رضوی مامور به کار  و  سردار  مجتبی غفور پور، به عنوان جانشین قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی و سردار شفاهی به عنوان جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) منصوب شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها