رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

ایستادگی در برابر دشمنان در شرایط سخت اقتصادی از صدر اسلام بوده است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ایستادگی در برابر دشمنان در شرایط سخت اقتصادی موضوع مهمی است که از صدر اسلام وجود داشته است.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۹۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد قمی ظهر پنجشنبه در همایش «جهاد دائمی به سبک ولی» که در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار خصوصی اوضاع کشور را پرمخاطره، اما روشن ترسیم کردند و فرمودند در صورتی که اسلام ناب به جامعه عرضه شود مردم با تمام توان می‌ایستند و مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: به گفته امام خمینی (ره) عزت و حیات در مبارزه با استکبار جهانی مبتنی بر تعالیم دینی است که این مهم باید مورد توجه حوزه‌های علمیه قرار گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران  از شیوه نفوذ استفاده می‌کند تا محاسبات مدیران را بهم زده و از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد.

قمی در ادامه به حوادث صدر اسلام و ایستادگی و جهاد مسلمانان در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: ایستادگی در برابر دشمنان در شرایط سخت اقتصادی موضوع مهمی است که از صدر اسلام وجود داشته و امروز نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها