مسئول بسیج سازندگی اردبیل گفت: در بخش خدمت رسانی در مناطق محروم، ۱۳۹۳ جهادگر بسیجی در قالب ۱۴۹ گروه جهادی از استان اردبیل در مناطق محروم و کمتر برخوردار این استان مشغول به خدمت رسانی شده اند.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۳۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
فعالیت ۱۴۹ گروه جهادی در رزمایش محمد رسول‌الله (ص) / وقتی مسئولین استان از حضور پرشور جهادگران بسیجی شگفت‌زده می‌شوند
 
سرهنگ علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، به برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲ اشاره کرد و گفت: چند سالی بود چنین رزمایشی در این حجم گسترده صورت نگرفته بود و امسال برای اولین بار اردو‌های جهادی هم وارد این فاز شده است که به همین خاطر ما به ثمرات مطلوب این رزمایش در جامعه بسیار امیدوار هستیم.

وی ادامه داد: پیش از آغاز رزمایش مسئولین استان نگران بودند که آیا امکان دارد بسیجیان در این حجم گسترده به میدان بیایند و خدمت رسانی کنند؟! اما با شروع رزمایش و با به میدان آمدن بیش از هزار جهادگر بسیجی متوجه ظرفیت عظیم بسیج شدند.

پیرجاهد در ادامه بیان کرد: در بخش خدمت رسانی در مناطق محروم، ۱۳۹۳ جهادگر بسیجی در قالب ۱۴۹ گروه جهادی از استان اردبیل در مناطق محروم و کمتر برخوردار این استان مشغول به خدمت رسانی شده اند و به لطف خدا هر روز بر تعداد بسیجیان جهادگر نیز افزوده می‌شود.
ارسال نظرات