خبرهای داغ:
رییس بنیاد آبیک:

هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا بزرگداشت یاد شهداست

در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک به همراه مسوولان شهرستان از خانواده‌های شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۲۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، وحدت مهدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک به همراه فرماندهان سپاه و مسوولان این شهرستان از خانواده‌های شهدا دیدار کردند.
این دیدارها از خانواده شهیدان عباس و علیرضا شجاعی، پدر شهید حسن حمزه، مادر شهید فیاض بابالو و خانواده‌های شهید لطفعلی رشیدی و گرزعلی شهبازی صورت گرفت.
در این دیدارها رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا در اولویت کاری ماست تا ضمن بررسی مشکلات، از مقام والای این قشر معظم جامعه تجلیل کنیم.
وی به کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری این کنگره برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که از مهمترین آنها دیدار با خانواده‌های شهداست.
این مسوول افزود: بزرگداشت یاد و نام شهدا، درس‌گیری از صبر و ایثار بازماندگان شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف دیدار با خانواده‌های شهداست.
در ادامه این دیدارها عباس درزی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفـت: تقدیر و تجلیل از خانواده‌های شهدا را وظیفه‌ی خود می‌دانیم و به انجام دادن آن افتخار می‌کنیم.
وی افزود: با توجه به برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید در قزوین، از شما خانواده‌های شهدا برای حضور در این کنگره دعوت می‌کنیم تا باشکوه بیشتری برپا شود.
در ادامه این دیدارها والدین شهدا ضمن قدردانی از زحمات مسوولان، ادامه دادن راه شهدا را از مهمترین خواسته‌های خود عنوان کردند.
گفتنی است: در این دیدارها مسوولان از مقام والای خانواده‌های شهدا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها