سردار حسینی گفت: دشمن با تحریم اقتصادی، بهداشت و درمان، جنگ روانی و ایجاد بی اعتمادی بین مردم و مسئولان نظام سعی در پیشبرد دسایس خود دارند.
کد خبر: ۹۰۵۶۱۸۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در همایش تقدیر از پیشکسوتان دفاع و مقاومت اظهارداشت: دشمن با تحریم اقتصادی، بهداشت و درمان، جنگ روانی و ایجاد بی اعتمادی بین مردم و مسئولان نظام سعی در پیشبرد دسایس خود دارند.
وی افزود: باید قوای سه گانه از تمام امکانات و برنامه های ریزی اصولی برای رفاه و آسایش مردم و آرامش روانی جامعه به کارگیری کنند و مردم هم با حفظ انسجام ملی از دستاوردها و آرمان های انقلاب در برابر دسیسه های دشمنان دفاع و حمایت کنند.
سردار حسینی در ادامه تاکید کرد: احتکار، گران فروشی و کم فروشی در مقطع کنونی یک معضل آسیب زا برای کشور و جامعه است و نباید سودجویان در داخل با انجام این اقدام های نابجا در داخل با اهداف دشمن هم سو شوند.
وی یادآور شد: باید مواظب تحرکات دشمن در فضاهای رسانه ای و مجازی باشیم تا در آستانه اربعین جنگ و تفرقه و نفاق در بین فرق شیعه و سنی در کشورهای ایران و عراق شکل نگیرد چرا که استکبار از اتحاد دو ملت و دولت ایران و عراق به هراس افتاده است و سعی در از بین بردن این اتحاد دارد.
این همایش با حضور فرماندهان و پیشکسوتان استان ایلام در زمان جنگ برگزار شد.

ارسال نظرات