خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد:

اتمام ساماندهی گلزار شهدا در تمامی شهرها و روستاهای استان

مهندس فرخزاد گفت: در تمامی شهرها و روستاهای استان ساماندهی گلزار شهدا انجام شده و عکسهای شهدا در ورودی شهرها و روستاها، بازسازی و ساماندهی شده اند و تعدادی نیز باقی مانده که تا پایان شهریور ماه انجام می شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۴۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مهندس علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه کمیته ساماندهی گلزار شهدا بیان کرد: تفاوت این کارگروه با جلسات دیگر نزدیک شدن آن به ایام برگزاری کنگره سه هزار شهید استان است و با توجه به این که کنگره در 24 آبان ماه برگزار می شود، می توان بخشی از نیازها و ضرورتهایی که درساماندهی گلزار شهدا وجود دارد، در این فرصت به انجام رساند.
وی به اقدامات انجام شده برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان اشاره کرد و گفت: در تمامی شهرها و روستاهای استان ساماندهی گلزار شهدا انجام شده و عکسهای شهدا در ورودی شهرها و روستاها، بازسازی و ساماندهی شده اند و تعدادی نیز باقی مانده که تا پایان شهریور ماه انجام می شود.
معاون امور عمرانی استاندار اظهار کرد: همچنین کار طراحی المانهای کنگره انجام و جای نصب آن ها نیز مشخص شده است و علاوه بر آن سردیس هایی که قرار است در پارک ها و معابر عمومی نصب شود، طراحی شده و در حال اجراست و نقاشی های دیواری نیزدر همین رابطه در سطح شهر انجام خواهد شد.
فرخ زاد با بیان اینکه شهرداری ها بالاخص شهرداری قزوین در خصوص برگزاری کنگره اهتمام ویژه داشته اند، خاطر نشان کرد: طرح ساخت و نصب پلاک های فلزی با نام شهیدان با همکاری شهرداری ها و دهیاری های استان در حال انجام بوده و این پلاکها در در تمام معابر و ابتدای کوچه خانواده شهدا نصب خواهد شد .
وی گفت: در ورودی برخی از شهرها همچون دانسفهان و آبیک نیز با هماهنگی بنیاد شهید و دبیرخانه کنگره المانهایی طراحی شده و در اسرع وقت نصب می شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها