خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی:

امام حسين را درست بشناسيم

حجت الاسلام والمسلمين ملا كاظمي از اساتید حوزه و کارشناسان مذهبی در جمع رزمندگان تيپ 12 قائم (عج) گفت: امام حسين (ع) را درست بشناسيم.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۳۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمين ملا كاظمي از اساتید حوزه و کارشناسان مذهبی در جمع رزمندگان تيپ 12 قائم (عج)با اشاره به واقعه كربلا گفت :سالها از اين واقعه عظيم مي گذرد وهنوز وجدانهاي بيدار وآزاده  از ابعاد مختلف فردي، اجتماعي وانساني آن مي گويند.

وي تصريح كرد: در كربلا درسهايست كه انسان ساز  است امام حسين (ع)  خطاب به دشمنانش هم  ،از آزادگي وازادمردي مي گويد تا شايد وجدانهاي به خواب رفته آنها را بيدار كند  .

ملا كاظمي در ادامه با اشاره  به تقابل خير وشر در كربلا خاطر نشان كرد: سخناني كه امام حسين (ع) خطاب به  دشمنانش مي گويد براي همه سراسر درس است .امام آنها را از فريفته شدن به دنيا وغرق شدن در خواسته هاي نفساني آگاه مي كند ؛ امام  آلوده شدن دامن  افراد به گناه ودام شيطان را زمينه انحراف آنها از راه حق مي داند وآنان را براي بازگشت به انسانيت راهنمايي مي كند در شرايطي كه هر انسان براي نجات جان خويش تلاش مي كند امام نجات انسانيت ومصون ماندن دين از انحراف  را بر جان خود واهل بيتش ترجيح مي دهد در صحنه نبرد نماز جماعت مي خواند از اصول انسانيت وآزادگي سخن مي راند وهمه را از نافرماني خدا وافتادن در دام شيطان برحذر مي دارد ..

وی با اشاره به كم كاري مسلمين از زمان پيامبر ودر امتحاناتي چون واقعه غدير وغفلت بسياري از آنان از صدر اسلام تا كنون از تلاشهاي گسترده معاويه در از بين بردن راه  امام علي(ع) ،خط امام علي (ع) ومرام آن امام   گفت وخاطر نشان كرد:علیرغم اينهمه تلاش باز هم حقانيت اهل بيت زنده وپويا در حال رشد وكمال است.

این کارشناس مذهبی دشمنان امروز را نيز دنباله رو همان معاويه دانست كه مي خواهند راه امام خميني در اين انقلاب به فراموشي سپرده شود وكربلا نقطه عطفي در زنده كردن  اسلام ناب محمدي شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها