فرمانده سپاه ناحیه قوچان خبرداد:

رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاه محمد رسول الله در قوچان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: رزمایش بزرگ سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور گردان‌های کوثر، بیت المقدس در شهرقوچان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۵۱۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر امروز در نشست خبری رزمایش بزرگ سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در سالن جلسات سپاه ناحیه قوچان اظهار داشت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) یک رزمایش کشوری است که این رزمایش به یاد و خاطره اعزام سپاهیان محمد رسول الله (ص) به عملیات کربلای ۵ که یک عملیات تعیین کننده و سرنوشت‌ساز است انجام می‌ شود وی ادامه داد: این رزمایش از 19 تا 20 شهرویور در دو بخش مهم برگزار و در هفته دفاع مقدس مرحله نهایی آن با تجمع نیرو‌های بسیجی در استان به پایان می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان در ادامه این نشست خبری گفت : بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر این شهر با انجام رژه خودرویی و پیاده در سطح شهر اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشته و سپس در مکان عمومی رزمایش این شهر مستقر خواهند شد.

وی در تبیین اهداف برگزاری این رزمایش گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم با این فراخوانی و تجمعات یادی از آن دوران کرده و مطلع مبارکی برای ورود به هفته دفاع خواهیم داشت و از طرفی تمرینات تاکتیکی رزم شبانه و برنامه های فرهنگی با هدف افزایش آمادگی رزمی هدفی است که در این رزمایش مورد نظر است.

فروزان مهر در ادامه این نشست خبری ابراز داشت: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان در صبح سه‌شنبه 20 شهریور با حضور اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهر در منطقه عمومی رزمایش برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار