خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری حوزه غدیر شاهرود خبر داد:

برگزاری رزمایش خدمت رسانی بسیج کارگری"شیفت ایثار" در شاهرود

مسئول بسیج کارگری حوزه غدیر شاهرود گفت: رزمایش بزرگ خدمت رسانی بسیج کارگری توسط کارگران بسیجی در مراکز کار و تولید شهرستان شاهرود با نام شیفت ایثار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۱۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
رضا عامری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن، سازمان بسیج کارگری رزمایش بزرگ خدمت رسانی بسیج کارگری توسط کارگران بسیجی را در مراکز کار و تولید سراسر کشور با نام شیفت ایثار ابلاغ نمودند که در شاهرود در دو شرکت بزرگ توبوژنراتور و سیمان به عنوان شاخص برگزار شد.
وی با بیان اینکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب ۱۴ هزار شهید از جامعه کارگری تقدیم انقلاب شده است افزود: اکنون نیز کارگران در جنگ اقتصادی برای همراهی با انقلاب و کمک به اقتصاد کشور اقداماتی را انجام می‌دهند.
عامری با اشاره به اجرای شیفت ایثار در قالب رزمایش در دو شرکت بزرگ توربوژنراتور و سیمان شاهرود گفت: در این شیفت کارگران اضافه کاری بدون دستمزد یا کمک به جمع آوری ضایعات کارخانه‌ها، تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها، ایمنی و بهداشت و ... را انجام دادند.
وی تصزیح کرد: کارگران شریف با وجود فشار‌های اقتصادی سنگر‌های نبرد را ترک نکرده و با ایثار و از خود گذشتگی در حمایت از کالای ایرانی، کار رایگان انجام می‌دهند و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور گام بر می‌دارند.
مسئول حوزه بسیج کارگری غدیر شاهرود با اشاره به رضایتمندی و استقبال و تقویت روحیه مدیران شرکت و سرمایه گذاران افزود: مقرر شده این شیفت ایثار تا پایان سال در ماه در کارخانجات و شرکت‌های تولیدی شاهرود که پایگاه‌های بسیج در آن‌ها دایر می‌باشد اجرا شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها