دلیل این که زندگی ما منطبق بر احکام اسلامی نیست نبود برنامه ریزی در زندگی و وجود برنامه های مخالف دین است که بر زندگی ما تحمیل شد و فرهنگ و سبک زندگی ما را تغییر داده است
کد خبر: ۹۰۵۷۱۰۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک سرهنگ پاسدار یعقوب قادری ، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک، گفت: در مراسمات مذهبی که به مناسبت ولادت یا شهادت معصومین علیهم السلام برگزار می شود باید بر ترویج سبک زندگی اسلامی و محوریت اهل بیت (ع) و الگوگیری از ایشان تاکید شود.
وی افزود: امروزه بیش از هر زمان جامعه اسلامی نیازمند الگوبرداری از سیره اهل بیت(ع) درشیوه و سبک زندگی است و بیشتر مشکلات اجتماعی و فرهنگی حتی اقتصادی جامعه به دلیل فاصله گرفتن از آموزه های دینی و مکتب اهل بیت(ع) می باشد و این افرادی که این مفاسد اقتصادی از جمله دزدی و اختلاس ها را مرتکب می شوند پرورش یافته مکاتب غربی و غیردینی می باشند.
مسئول روابط عمومی سپاه اراک تاکید کرد: تنها راه نجات جامعه اسلامی عمل به فریضه عظیم امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن سیره اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی در جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: انسان باید در دهه دوم زندگی به گونه ای برنامه ریزی کند که کمترین خطا را انجام دهد و در آینده پشیمان ار فرصت های از دست رفته نباشد و در همین دهه دوم زندگی است که آینده انسان ساخته می شود و تکلیف هر کس با خودش مشخص می شود که چه هدفی دارد و چگونه باید به این هدف برسد.
وی گفت: دلیل این که زندگی ما منطبق بر احکام اسلامی نیست نبود برنامه ریزی در زندگی و وجود برنامه های مخالف دین است که بر زندگی ما تحمیل شد و فرهنگ و سبک زندگی ما را تغییر داده است و با آموزه های غربی هم خوان شده است.
وی گفت: باید همه مومنین و خانواده های متدین تلاش نمایند در مسائل مختلف زندگی؛ اعم از همسر داری، همسایه داری، تربیت فرزند و تحصیل علم و نوع پوشش و مسکن و معاشرت های اجتماعی در مسیر اهل بیت حرکت نمایند.
وی در پایان اظهار داشت: هدف اصلی دشمن در زمینه سبک زندگی تغییر سبک زندگی مردم مسلمان است.به شناخت های سطحی از دین اکتفا نکنیم بلکه باید ضرورت دین را عمیق درک کنیم

ارسال نظرات