خبرهای داغ:
امام جمعه مجن تاکید کرد:

امروز هجمه به ولایت فقیه است/ناکامی دشمنان در برابر ملت ایران

امام‌ جمعه مجن با اشاره به اینکه تلاش دشمنان در جنگ اقتصادی ناکام است گفت: امروز هجمه به ولایت فقیه است و باید مراقب توطئه دشمنان باشیم و پشت سر ولایت حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۲۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره ۶۲ شهید، پنج شهید گمنام و ۲ شهید مدافع حرم شهر مجن در مسجد جامع این شهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولین استانی و شهرستانی در آستانه ماه محرم  برگزار شد.
در این یادواره که به همت پایگاه ثامن الائمه حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا، ستاد یادواره شهدای شهر مجن برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد جناتی امام جمعه شهر مجن در این مراسم در سخنانی با خیرمقدم به شرکت کنندگان در یادواره شهدا گفت: ۱۱ اعزامی مدافعین حرم داریم که چند بار رفتند و یکی از آن‌ها هم امام جمعه موقت شهرمان هستند و دو شهید مدافع حرم داریم اصحابی که عاشق شهادت بود.
وی با اشاره به اینکه همه محصولات کشاورزی سرما زدگی شده، اما از دولت ما برخودار نشدیم با اینکه که آمدند دیدند افزود: بدهی‌های معوقه تا دوسال تمدید می‌شود که این مصوبه سریعتر انجام شود تا کمکی شود تا باعث خوشحالی مردم شود.
جناتی با اشاره به مشکلات افسار گسیخته کشور گفت: همه این‌ها ربطی به تحریم ندارد که دغدغه برای مردم درست شده است و متأسفانه داخلی‌ها هم برخی همراه آن‌ها هستند تا نظام را ساقط کنند، اما این خواب خام است و این نظام سربلند جلو می‌رود و کشور ما سوریه و عراق را نجات دادند.
وی با اشاره به هجمه به رهبری افزود: مگر ژاپن و کره هم ولایت فقیه دارند که مشکل دارند و هجمه به رهبری شدید شده است و تنها کسی که ایستاد در برابر داعش همین رهبری و عزیز زهرا است و بیشترین هجمه به ایشان بوده است.
در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، امام جمعه شهر مجن، مشاور عالی رئیس مجلس شورای اسلامی، نماینده، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج)، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند، کلیپی از سخنان رهبر انقلاب در باب شهدا و جانبازان پخش شد و کربلایی علی اکبر نظری به و مدیحه سرایی پرداخت و حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران به سخنرانی پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها