خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت احمدبن موسی (ع) گفت: انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی نه تنها توانست از خود دفاع کند بلکه اکنون توانسته است فرهنگ بسیجی عاشورایی خود را به بیرون از مرز‌ها انتقال دهد.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۷۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، همزمان با برگزاری رزمایش اقتدار عاشورائیان محمدرسول الله(ص) 2 در شیراز، پیکر مطهر 2 شهید گمنام نیز تشییع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام و برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص) در سخنانی گفت: بسیج دارای فرهنگی عاشورایی است و شهدای گمنام خود سندی تمام کننده بر این واقعیت هستند.

سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی افزود: فرهنگ حاکم بر بسیج، فرهنگی است عاشورایی و شهدای گنام حاضر در رزمایش خود سندی تمام کننده بر این واقعیت است.

وی با اشاره به رشادت ها و ازخودگذشتگی بسیجیان در دفاع مقدس بیان داشت: همین بسیجیان عزیز و شهید بودند که با دستان خالی جلوی هجمه استکبار ایستادند و با گرفتن اسلحه از دشمن در نبردها توانستند از ایران اسلامی و انقلاب دفاع کنند.

خسروانی گفت: انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی نه تنها توانست از خود دفاع کند بلکه اکنون توانسته است فرهنگ بسیجی عاشورایی خود را به بیرون از مرزها انتقال دهد و هر تجاوزی را با موشک های نقطه زن جواب دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت احمد بن موسی(ع) در ادامه افزود: بسیجیان ناحیه احمد بن موسی(ع) در چهار گردان به استعداد 1000نفر بسیجی تا پایان امروز به رزمایش خود ادامه می­یابد و به اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش دست خواهیم یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها