نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

مسئولان باید با ارائه خدمات صادقانه و اقدامات جهادی به مردم خدمات‌دهی کنند

آیت‌الله صفایی بوشهری در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۰۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، پیش از ظهر دوشنبه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر برگزار گردید.

نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این جلسه ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین اولین شهید امر به معروف و نهی از منکر را امام حسین ع دانستند و افزودند دشمنان نظام اسلامی بعد از شکست در تهاجم فرهنگی - سیاسی و علم و فناوری بدنبال تهاجم اقتصادی با هدف بر هم زدن فضای اجتماعی جامعه هستند که محور اصلی این تهاجم نیز فاصله بین مردم و مسئولین و ایجاد یاس و ناامیدی در بین اقشار مختلف جامعه است .

ایشان رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و صبر ، شکیبایی و تحول مردم عزیز را ستودنی دانستند و اظهار داشتند دشمنان ایران اسلامی با نبرد آشکار و تمام عیار در حوزه اقتصادی و مخدوش نمودن مسئولین در ذهن مردم را به طور جد مورد توجه قرار داده اند که در حقیقت اینگونه نیست و این نقشه شوم نیز برملا خواهد شد .

مسئولان باید با ارائه خدمات صادقانه و اقدامات جهادی به مردم خدمات‌دهی کنند

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در جمع اعضای این ستاد ادامه داد بزرگترین وظیفه مسئولین در امر به معروف و نهی از منکر در شرایط کنونی دو چیز است . امر به تلاش و خدمت رسانی به مردم به هر قیمت و کم کاری نکردن در خدمت رسانی به مردم را مهمترین وظیفه مسئولان در این موضوع مطرح نمودند .

مسئولان باید با ارائه خدمات صادقانه و اقدامات جهادی به مردم خدمات‌دهی کنند

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ ارتقاء سلامت اجتماعی و اداری در هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر انضباط کاری ، خدمت رسانی جهادی ، ارائه بهترین شیوه خدمت رسانی، نظارت بر کار ، تقوا و تکریم ارباب رجوع را از جمله مباحث و الزامات کارکنان ادارات و دستگاهها عنوان داشتند و خاطر نشان کردند استان بوشهر در عرصه های مختلف زبان زد خاص و عام است و امیدواریم با ایجاد روحیه ی جهادی و خدمت صادقانه در جهت تحقق آرمانهای انقلاب گامی بلند برداریم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار