خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرماندار کازرون در حاشیه دیدار با خانواده‌های شهیدان رئیسی گفت: خانواده‌های معظم شهدا واسطه فیض الهی هستند چرا که بدون هیچ چشمداشتی فرزندان خود را در راه انقلاب تقدیم کردند.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۰۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در مراسمی فرماندار کازرون به همراه رئیس و کارکنان بنیاد این شهرستان با خانواده شهیدان فرزاد رئیسی، داریوش رئیسی فرزند هرمز و داریوش رئیسی فرزند علی از شهدای دوسیران از توابع شهرستان کازرون دیدار کردند.

داریوش دهقان در حاشیه این دیدارها گفت: خانواده های معظم شهدا واسطه فیض الهی هستند چرا که بدون هیچ چشمداشتی فرزندان خود را در راه انقلاب تقدیم کردند و اکنون نیز دیدار با آن ها موجب آرامش است.

وی بیان کرد: حضور در بین خانواده های پرنور شهدا برای ما توفیق بزرگی است و ما خود را با این دیدارها متبرک می سازیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون نیز اظهار داشت: طرح بهسازی گلزار مطهر شهدای دوسیران پارسال 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امسال افتتاح می شود

احمد رضازاده افزود: دوسیران با جمعیت قریب به یکهزار و 200 نفر در دوران دفاع مقدس 20 شهید به نظام مقدس اسلامی تقدیم کرده است.

گفتنی است شهیدان داریوش رئیسی فرزند هرمز، داریوش رئیسی فرزند علی و فرزاد رئیسی به ترتیب سال های 1365 ، 1392 و 1393 به شهادت رسیده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها