خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه خبر داد

برگزاری بیش از 150 برنامه مختلف هفته دفاع مقدس در بشرویه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه از برگزاری بیش از 150 برنامه مختلف مذهبی، فرهنگی، ورزشی و.... در هفته دفاع مقدس در بشرویه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۶۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد علی خبازی فرمانده ناحیه سپاه و دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان بشرویه در جمع اعضای این ستاد در اولین روز از هفته دفاع مقدس گفت: همه ما مدیون رشادت های رزمندگانی هستیم که هشت سال جانانه جنگیدند و اکنون برای ما امنیت را به ارمغان آورده اند.


وی افزود: روحیه شهادت طلبی رزمندگان و بسیجیانی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از کشور خود جنگیدند را اکنون می توانیم در بین جوانانمان در این اوضاع نامناسب اقتصادی مشاهده کنیم.


سرگرد خبازی بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب جنگ اقتصادی را راه انداخته و برای چهلمین سال انقلاب اسلامی ما نقشه کشیده و وظیفه ما هوشیاری و بیداری است.


فرمانده سپاه شهرستان بشرویه افزود:اگر روحیه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در بین مسئولان ما باشد،قطعا در جنگی که دشمن در پیش گرفته است پیروز خواهیم شد.


وی از اجرای بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی مذهبی شاخص در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: اولین روز از هفته دفاع مقدس با توجه به سنوات گذشته در سراسر کشور رژه نیروهای مسلح است که با توجه به مغایرت با مراسم مذهبی بنی اسد در شهرستان مراسم رژه در دومین روز از هفته دفاع مقدس در میدان اصلی شهر بشرویه برگزار خواهد شد.


خبازی ادامه داد:با توجه به اهمیت دفاع مقدس،نیز توسط پایگاه های بسیج بیش از ۱۵۰ برنامه مختلف دراین هفته صورت خواهد گرفت.


فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه همچنین عنوان داشت: در راستای کنگره ملی سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان خراسان جنوبی نیز در شهرستان بشرویه،بیاد ۱۵۴ شهید این شهرستان،یادواره شهیدان بشرویه برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین حدادیان امام جمعه موقت شهرستان بشرویه نیز در دیدار با اعضای ستاد هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران همیشه حامی مظلومان بوده و راه امام حسین را به خوبی ادامه داده اند.

وی افزود: عنوان دفاع در برابر دشمن غاصب را خداوند مقدس خوانده و رزمندگان ما اقدامی مقدس را در برابر بعثی ها و دشمن انجام داده اند، وخداوند وعده بهشت را به مدافعان می دهد.


حجت الاسلام حدادیان اظهار کرد: چراغ انقلاب اسلامی ما همچنان روشن است و دشمنان با هر ترفندی سعی بر خاموش کردن چراغ اسلام و انقلاب ما داشته و دارند لذا ما باید هوشیارانه از این انقلاب دفاع کنیم.


امام جمعه موقت بشرویه گفت: این پرچم انقلاب و اسلام که اکنون در دست رهبر انقلاب اسلامی ایران می باشد باید به دست صاحبش امام عصر (عج) برسد و این امر با همکاری مدافعانی همچون رزمندگان اسلام صورت خواهد گرفت.


وی بیان داشت: ما همه راه مکتب عاشورا را پیش گرفتیم و در طی ۴۰ سال تحریم و زور گویی های دشمنان این نظام سربلند بیرون آمده ایم،و وحدت ما دشمن را هراسان کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار