خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج زنان کشور در محکومیت حادثه تروریستی اهواز

سازمان بسیج زنان کشور در محکومیت حادثه تروریستی صبح روز گذشته در اهواز، بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۳۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، به دنبال حادثه تروریستی صبح  روز گذشته در اهواز که طی آن تنی چند از هموطنان بی گناه و جمعی از پاسداران رشید اسلام، شهید و زخمی شدند، سازمان بسیج جامعه زنان کشور با انتشار بیانیه ای، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی، این حادثه تلخ را به بازماندگان خانواده شهدا و سایر مردم ولایتمدار خوزستان تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده‌ است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعاً وَ مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً
هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یا فساد در روی زمین بکشد، چنان است که گویی همه انسان‌ها را کشته و هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است. (سوره مائده آیه ۳۲)

بار دیگر و درست در نخستین روز از گرامی داشت هفته دفاع مقدس، دست جنایتکار و آغشته به خون تروریست ها از گریبان گروهک الاحواز برآمد و با اهداف شوم خود جمعی از غیرنظامیان و نظامیان حاضر در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز را به شهادت و تعداد زیادی را مجروح کرد.

این حادثه ناگوار تروریستی که منجر به شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان و سپاهیان غیور شد مایه تأثر و اندوه ملت بزرگ ایران گردیده است. ایران اسلامی به عنوان یکی از قربانیان اصلی پدیده شوم ترور و خشونت در دنیا و منطقه، بارها و بارها طعم تلخ ترور را چشیده و از این رو مبارزه با تروریسم و حمایت از ملت های مستضعف و مظلوم در هر نقطه از جهان، به عنوان یکی از اصول اصلی گفتمان انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

صحنه ها و لحظات همدلی و همیاری نیروهای مسلح با حاضران در این صحنه، امداد و کمک به مجروحان، حمایت از جان زنان و کودکان در حالی که همکاران و همرزمانشان به خاک و خون کشیده شده بودند، مضاف بر روحیه دفاعی ارتش غیور ایران در به هلاکت رساندن دو تن از این تروریست های خائن به وطن و اسلام، غرور آفرین و کم نظیر است.

اما آنچه در طول سال ها دشمنان ایران اسلامی باید می آموختند، این است که ملت ایران در برابر چنین جنایت های کوردلانه ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت تر و مقتدرتر از همیشه هر کجا که نامی و رد و نشانی از تروریسم و ظلم باشد چه در سوریه و یمن و چه در داخل مرزهای کشور به مبارزه با آنها تا پاک کردن زمین از لوث وجودشان ادامه خواهد داد.

همچنین دشمنان کور دل نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که تفاوت در اسامی گروهک های تروریستی نمی تواند اذهان نکته‌سنج و بیدار را از اشتراک ماهیت و مقاصد عاملان و حامیان حوادث تروریستی در کشور منحرف کند و منتظر پاسخ مقتدرانه و هوشمندانه فرزندان غیور ایران اسلامی باشند .

بسیج جامعه زنان کشور ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی، شهادت هموطنان بی گناهمان و جمعی از پاسداران همیشه قهرمان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت مظلوم ایران اسلامی و خانواده قربانیان و حادثه دیدگان تسلیت می‌ گویند و با باور قلبی به تداوم راه مبارزه با تروریسم، حمایت و سپاس خود را از همه جان برکفان میهن عزیزمان به ویژه پاسداران غیور و نیروهای امنیتی و نظامی اعلام می دارد.

ارسال نظرات