خبرهای داغ:
محکومیت اقدام تروریستی در اهواز توسط بسیج جامعه پزشکی استان سمنان؛

این اتفاقات انسجام و وحدت مردم را بیشتر می کند

بسیج جامعه پزشکی استان سمنان با صدور بیانیه ای در محکومیت اقدامات تروریستی در اهواز اعلام کرد: این اتفاقات انسجام و وحدت مردم را بیشتر می کند.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۷۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بسیج جامعه پزشکی استان سمنان با صدور بیانیه ای در محکومیت اقدامات تروریستی در اهواز اعلام کرد: این اتفاقات انسجام و وحدت مردم را بیشتر می کند. 

در این بیانیه آمده است؛ بار دیگر دستان پلید استکبار و رژیم صهیونیستی  از آستین گروهک های  منفور  تروریستی بیرون آمده و چهره  کریه دشمنان نظام و بدخواهان ومنافقین و دولت های مرتجع منطقه  را برملا ساخت .

در ادامه این بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان حادثه تروریستی وحشیانه دشمنان ایران اسلامی  در  مراسم رژه 31 شهریور اهواز را  محکوم کرده و به روح پر فتوح  شهدای  عزیز   این  حادثه  تروریستی، درود و سلام فرستاده و این مصیبت را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری  حضرت امام خامنه ای و خانواده های  معظم شهدا تسلیت  عرض نموده و آرزوی شفای عاجل مجروحین را از درگاه ایزد منان  مسئلت دارد 

بدون تردید ملت سرافراز ایران با عزمی راسخ تر از گذشته از این تجارب تلخ ظرفیتی  خواهد ساخت که کشور را همچنان در مسیر اعتلا و توسعه همه جانبه و تعمیق پیوند های  انقلابی و اسلامی  و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی  به پیش خواهد برد.

تروریست های وطن فروش و حامیان خارجی آنها  با این بلاهت خود را در مقابل پتانسیل عظیم انقلابی ،وطن دوستی و دشمن ستیزی مردم ایران قرار داده و  اصلی ترین نتیجه این وحشی گری وحدت و انسجام بیش از پیش صفوف بهم فشرده ملت ایران در انزجار از این اعمال کور نابخردانه تروریستی و دفاع از آرمانهای انقلاب  اسلامی  خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها