خبرهای داغ:
به صدا در آمد:

زنگ مقاومت در مدرسه ام ابیها شهرستان البرز

امام جمعه الوند گفت: والاترین هدف اولیا و امامان ما کسب علم و دانش هست و خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۰۳۵۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت السلام مهدوی امام جمعه شهر الوند در جمع دانش آموزان مدرسه ام ابیها که به مناسبت بازگشایی مدارس برگزار شد، اظهار کرد : دین اسلام بیشترین ارزش را برای کسب علم و دانش به ما توصیه کرده است.
وی افزود : هدف پیامبران برای کسب علم و دانش تعلیم و تربیت بوده است. والاترین هدف اولیا و امامان ما کسب علم و دانش هست و خواهد بود.
حجت‌الاسلام مهدوی گفت : شما دانش آموزان هر چه در این راه تلاش و کوشش کنید به آن هدف نزدیک می شوید.
وی خاطر نشان کرد : دختران ما باید اخلاقشان اخلاق زینبی باشد و سیره حضرت زینب کبری سلام عليها را بخوانند و عمل کنند. دانش آموزان دختر و پسر ما باید ولایی باشند.
این مسئول بیان داشت : دشمنان ما روزی با تهاجم و جنگ میخواستم بر ما مسلط شوند ولی حال اینگونه نیست و به گفته مقام معظم رهبری دشمن با تهاجم فرهنگی میخواهد بر ما مسلط شود.
وی در ادامه گفت : تا وقتی به دین اسلام اعتقاد و استقلال و آزادی داشته باشیم و میخواهیم مستقل باشیم روی پای خود بایستیم اینها نخواهد گذاشت.
وی با محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز بیان داشت : دشمن از هر وسیله ای برای نا امن کردن ایران و اختلاف افکنی و تجزیه ایران استفاده خواهد کرد.
وی در پایان افزود : ما نیز در مقابل حملات دشمن باید مقابله به مثل کنیم و فریب دشمن را نخوریم و با گوش دادن به فرامین جانشین امام زمان علیه السلام در مقابل دشمن تسلیم نشویم.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها