وهاب کاظمی
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک گفت: مکتب دفاعی اسلام یک گنجینه تمام نشدنی برای تمام ملت‌های مسلمانی است که مورد ظلم و تعدی دشمنان قرار گرفته اند.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۲۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازاراک، سرهنگ پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: این مکتب یک الگو و یک مکتب درس‌آموز برای رسیدن به استقلال و آزادی است.
وی افزود: هفته دفاع مقدس رشادت‌ها، حماسه آفرینی ها، ایثار و شجاعت های دلیرانه ملت ایران و فرزندان این سرزمین در دوران هشت ساله‌ای است که ملت بزرگ ما در برابر تجاوز همه جانبه بلوک غرب و شرق ایستاد.
قادری گفت: بدون تردید دفاع مقدس تنها نبرد نظامی میان فرزندان ایران و ارتش متجاوزی که از سوی شرق و غرب عالم حمایت می شد نبود، بلکه دفاع مقدس توانست در لوای ایثارگری‌ها، شجاعت‌ها یک مکتب دفاعی جدید به نام مکتب دفاعی اسلام خلق کند.
وی اضافه کرد: مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در تمام دنیا نفوذ کرده و به عنوان الگویی برای کشورهای اسلامی به شمار می رود.
سرهنگ پاسدار قادری در ادامه با اشاره به نابرابری جنگ ایران و عراق، عنوان کرد: بدون تردید دفاع مقدس تنها یک نبرد نظامی بین رزمندگان ایران اسلامی و رژیم بعث عراق نبود، بلکه میان ایران و جهان استکبار بود که این مکتب دفاعی یک الگو برای رسیدن به استقلال و آزادی برای همه جهانیان است.
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطر نشان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی و عظمت و شکوه این کشور مرهون دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امیدواریم مردم شهید پرور و نیروهای مسلح همواره از دستاوردهای دفاع مقدس درس گرفته و این هفته را به رخ دشمنان بکشند
وی تأکید کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با اقتدا به مولا و سرور شهیدان در برابر استکبار ایستادگی کردند و در شرایطی نابرابر که شرق و غرب، رژیم بعثی عراق را تجهیز کرده بود، با ایمان و تکیه بر توان داخلی جوانان این مرز و بوم از کیان میهن پاسداری کردند.
وی هفته دفاع مقدس را مظهر اقتدار نیروهای مسلح، مرزبانی، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج مستضعفین دانست و افزود: این درس بزرگ دفاع مقدس برای نیروهای مسلح و برای مردم ایران اسلامی توانسته است چشم طمع دشمنان را در ارائه مجدد تحمیل جنگ کور کند.

ارسال نظرات