خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرخه خبر داد؛

اجرای برنامه کاروان فرهنگی دفاع مقدس در مدارس سرخه

فرمانده سپاه ناحیه سرخه از اجرای برنامه کاروان فرهنگی دفاع مقدس در مدارس سرخه در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۲۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه،  پاسداران و پیشکسوتان بسیجی شهرستان سرخه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر در محل دفتر امام جمعه دیدار کردند.

عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه سرخه در دیدار پاسداران و پیشکسوتان بسیجی با امام جمعه این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در محل دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه سرخه برگزار شد؛ گفت: اولین طراحی حضرت امام (ره) و مکتب ایشان عدم اطاعت از استبداد و استکبار بود که این نخستین قدم در جهاد کبیر بوده است.

وی با اشاره به برنامه های دفاع مقدس، بیان داشت: بیش از 50 عنوان برنامه در سطح شهرستان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که یکی از برنامه های اولویت دار و مهم این هفته کاروان فرهنگی دفاع مقدس است که این کاروان در سطح مدارس و مساجد سطح شهر به اجرای برنامه می پردازد.

کاظمی گفت: از برنامه های کاروان فرهنگی دفاع مقدس می توان به اعزام نمادین نیروهای داوطلب شرکت در جبهه ها و روایت گری دفاع مقدس توسط راویان و رزمندگان آن دوران در مدارس و مساجد سطح شهر اشاره داشت.

وی با اشاره به رویداد عظیم فرهنگی شهرستان سرخه اعلان داشت: رویداد عظیم فرهنگی شهرستان سرخه در سال 97 برگزاری یادواره 200 شهید این شهرستان در تاریخ پنجم مهرماه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها