خبرهای داغ:
یادداشت//محمد امین محب شاهدین

اتحاد ملت ایران خاری بر چشم دشمنان

دشمنان انقلاب همواره در کمین اندکی تفرقه و نفاق در میان ملت غیور ایران بوده ،اما بدانند اتحاد ملت ایران همواره خاری بر چشمانشان بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۶۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج  در سمنان، با سلام و درود خدمت حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی)، ایام شهادت سرور و سالار شهیدان را بر عموم ملت مسلمان تسلیت میگویم.

  در پی حادثه تروریستی و به شهادت رسیدن ۲۵ تن از نظامیان و مردم عزتمند و شریف اهواز، لازم به ذکر است ضمن تسلیت به خانواده های شهدا و آرزوی تندرستی برای مجروحان، نکاتی را در این باره بازگو کنم.

 همواره ملت ایران در مسیر مبارزه با تروریست در عرصه های مختلف پیشگام بوده و همین نکته باعث عصبانیت دشمنان جمهوری اسلامی ایرانشده است.

در این حادثه دشمن با هدف قراردادن نظامیان، زنان و کودکان نشان داد که قشر خاصی از ملت را هدف قرار نداده است و خوب میداند اتحاد ملت ایران، باعث بقای انقلاب اسلامی است.

 دشمنان انقلاب همواره در کمین اندکی تفرقه و نفاق  در میان ملت غیور ایران بوده ،اما بدانند اتحاد ملت ایران همواره خاری بر چشمانشان بوده و خواهد بود.

 یقینا خون پاک شهدایی که در این حادثه تروریستی بر کف داغ خیابان های شهر ریخته شد بی جواب نخواهد ماند و عاملان این حادثه بدانند که با دست خود گورشان را کنده اند.

 در آخر باید گوشزد کرد اقتدار و امنیت تنها با پیشرفت و سختکوشی در این عرصه میسر میشود و نه با مذاکره و صلح.

 گاهی یک سخن نابجا، یک نظر غلط در مباحثی که به آن ها جاهل هستیم ، مسیر را برای اهداف دشمن هموار میکند.

 محمد امین محب شاهدین

فعال اجتماعی

ارسال نظرات
پر بیننده ها