خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

برگزاری یادواره شهدای شهر اقبالیه

سردار اهوازیان گفت: رزمندگان ما به تبعیت از ولایت فقیه زمان در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کردند و در وصیت‌نامه‌هایشان تأکید بر این داشتند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۶۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در دومین روز از هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای شهر اقبالیه ویژه خواهران با حضور سردار اهوازیان، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج)، فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شورای شهر اقبالیه و خواهران شهر اقبالیه در مسجد محمد رسول الله شهراقبالیه برگزار شد.
سردار عبدالفتاح اهوازیان در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ما به تبعیت از ولایت فقیه زمان در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کردند و در وصیت‌نامه‌هایشان تأکید بر این داشتند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
وی خاطر نشان کرد: در دوران آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تعداد زیادی از جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی در راستای دفاع از سرزمین درس و دانشگاه و مدرسه را رها کرده و راهی جبهه‌های نبرد شدند تا از تمامیت ایران و اسلام محافظت کنند.
این یادگار دوران دفاع مقدس بیان کرد: به دنبال رشادت ها و جانفشانی ‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی از دست نرفت و در واقع این عزیزان اجازه ندادند چنین اتفاقی بیفتد.
اهوازیان با اشاره به شهدای مدافع حرم، آنان را مجاهدان راه حق دانست که با اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت عباس(ع) عهد و پیمان بسته‌اند و گفت: این شهدای بزرگوار و شهدای مدافع حرم الگوهای بزرگی برای جوانان ایران اسلامی و تمامی تاریخ هستند و ایثار و از خودگذشتگی و جانفشانی آنان هیچگاه از خاطره ملت ایران فراموش نخواهد شد.
وی در ادامه ایران را بیشه شیران و سرزمین شهدا دانست و افزود: جوانان مومن و انقلابی این سرزمین همواره برای دفاع از میهن اسلامی خود آماده هستند و در این راه جانفشانی می کنند.
اهوازیان در خاتمه گفت: ما باید همیشه در صحنه حضور داشته باشیم و جلوی نفوذ دشمن را بگیریم تا انقلاب اسلامی صدمه‌ای نبیند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها