فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی سلمان:

مردم و مسئولین باید با بصیرت از دستاورد‌های نظام دفاع کنند

فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی رزمی سپاه سبزوار گفت: مردم و مسئولان باید با بصیرت و آگاهی از دستاورد‌های نظام و انقلاب دفاع کنند.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۳۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرتیپ دوم اسدار محمد رضا داج لری در مراسم رژه نیرو‌های مسلح سبزوار با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در کمین نشسته اند تا از اندک فرصت‌های به دست آمده برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند اظهارداشت: حفظ دستاورد‌های انقلاب و نظام نیازمند بصیرت و آگاهی مردم و مسئولین در کنار هم دارد.

وی با بیان اینکه رژیم بعث عراق در ۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ حمله همه جانبه‌ای را بر ملت ایران تحمیل کرد تصریح کرد: توطئه دشمن در ایام دفاع مقدس باهمت بلند ملت ایران خنثی شد و رزمندگان شجاع ما دشمن را فراری دادند.

داج لری در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان نظام در حال حاضر با این راهبرد که افزایش فشار اقتصادی سبب ایجاد هرج ومرج در کشور خواهد شد اقدام به انجام عملیات روانی می‌کنند تاکید کرد: دشمنان سعی دارند تا با کشاندن مردم به خیابان از اعتراضات ایجاد شده برای ایجاد آشوب و کشتار بهره ببرند.

فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی رزمی سپاه سبزوارهمچنین با اشاره به پایبند نبودن امریکا به معاهدات بین المللی تصریح کرد: این بدعهدی‌ها از ابتدای انقلاب تا کنون چندین به ما ثابت شده است.

داج لری به اتحاد بین قوای سه گانه کشور اشاره کرد و افزود: مسئولین باید با اتحاد هرچه بیشتر در راستای حل مشکلات مردم بکوشند و جلوی اتفاقات آتی رابگیرند.

فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی رزمی سپاه سبزوار یادآور شد: همچنین برخی از مسئولان داخلی به دنبال تضعیف نیرو‌های مسلح کشور و عدم استفاده از موشک هستند و آن‌ها در صف ضدانقلاب‌ها برای نابودی دشمن قرار دارند.

داجلری با بیان اینکه برخی در داخل حرف‌های دشمنان را تکرار می‌کنند تاکید کرد: این افراد بهتر است که به فکر مشکلات اقتصادی کشور باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها