شهردار اردبیل گفت: یادواره شهدای شهرداری اردبیل روز پنجنشبه در محل نمایشگاه با هدف تکریم و گرامیداشت مقام شامخ شهدا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۶۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در بازدید از نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس اردبیل اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین دلاورمردی‌ها و شجاعت رزمندگان اسلام است که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود در جامعه بزرگمردی را به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بازخوانی عملیات مرصاد به عنوان یک مسئله بسیار حائز اهمیت گفت: این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای حضور جوانان و نوجوانان در این نمایشگاه است تا بتوانیم تلاش و فداکاری‌های شهدای والامقام را نمایان کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: هر چه داریم مدیون خون پاک شهداییم چرا که شهدای والامقام کشورمان از ارزشمندترین دارایی خود گذشتند تا ذره ای از خاک وطن بر دست غارتگران و غاصبان نیفتد و این مسئله‌ای بسیار ارزشمند و والا است که باید مورد توجه واقع شود و دین خود را در مقابل شهدای والامقام ادا کنیم.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: اردبیل با تقدیک سه هزار و 400 شهید نقش برجسته و وفاداری خود را به این نظام مقدس ثابت کرد که باید با قدردانی از تلاش و زحمات خانواده‌های معظم شهدا کم‌ترین دین خود را در برابر آنان نیز ادا کنیم که برگزاری مراسمات یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا باید در جامعه نهادینه شود.

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یادواره شهدای شهرداری اردبیل روز پنجنشبه در محل نمایشگاه با هدف تکریم و گرامیداشت مقام شامخ شهدا برگزار خواهد شد و شایسته است نسل آینده را بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرد که از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

ارسال نظرات